Saturday, 17 September 2016

TIPS PENJAGAAN KULIT IBU BEKERJA

Tips penjagaan kulit..

1.cuci muka setiap hari terutamanaya sebelum tidur..kalau saya..dah tentunya pilih pencuci muka nutriwhite..pencuci muka yang bebas paraben...pencuci muka ni tahan 6 ke 7 bulan tau...terasa sangat lembut kulit lepas guna.
Sebab tu saya terus setia dengan nutriwhite..

2.Skrub kulit..
Tujuannya nak bung sel-sel mati kat wajah tu...gunala make up remover..make up remover ni bukan setakat nak buang makeup tapi sel2 mati pun boleh keluar sekali..makeup remover ni boleh guna setiap hari..boleh juga ganti pencuci muka...sangat lembut pada kulit..

3.pakai pelembab
Kulit pun nak dibelai2 tau..nak kulit lembab..oleskan setiap hari dgn pelembab ...ofkos la saya pilih pelembab enfuselle..kulit tak mudah kedut..kalau kulit kering
.mudahla nampak.kedutan2 halus..

4.uv protect
Jangan ingat uv protect ni pakai bila keluar rumah je tau..dalam rumah pun pakai..sebab masak pun panas..haaa..kena pakai juga tau..

5.Penjagaan dalaman
Kita boleh amalkan penjagaan dalaman ..makan vitamin utk kulit..vitamin c..vitamin e..vivix..esp..
Dari dalam lahirkan kecantikan luaran..

Shaklee bekalkan penjagaan dalaman dan luaran selamat lagi   erkesan

Nak tau lebih lanjut..boleh kita chit chat..
.
0108798077
#gmftsunami
#gmfbackotrack
#tsunamishaklee

No comments:

Post a Comment