Saturday 25 March 2017

TAK JADI OPERATE DARAH BEKU OTAK ISTERI KERANA JUMPA PENAWAR

Ini adalah kisah benar pengakuan dari seorang suami yang sangat sayangkan isterinya. Isterinya menderita strok yang menyebabkan darah membeku di otak. Ikuti kisah beliau yang sangat bersyukur apabila isterinya tak perlu menjalani pembedahan lagi.


ubat alzeimer



TAK JADI OPERATE KEPALA SLPS 14 HARI MINUM TONIK PURPLE

Berdoa sambil berusaha. Semua penyakit ada ubatnya .aku try satu produk ni .memang berkesan. Vivix..tadi doktor pakar kata bini aku dah tak payah operate kepala sebab darah beku dia tak merebak dan stabil. Ni bukan pasal produk nak jual produk atau apalah..tapi pasal guna benda ni memang tekanan darah bini aku stabil dan banyak perubahan  . Sambil berdoa dan mengurut ubat nie gak antara faktor dia tambah sihat. Tq pada kawan yang rekemen hari tu.

Walaupun tak pulih sepenuhnya tapi berita ni antara berita yang menggembirakan aku sebagai seorang suami. Suami mana tak sayang isteri. Duit boleh cari bang.nanti ada perubahan lagi aku update kat sini. Ni testimoni pada diri isteri aku sendiri. Apapun jangan anggap produk ni yang menyembuhkan ..semua atas kuasa Allah. Terima kasih kepada semua kawan yang datang melawat dan mendoakan isteri aku. Jasamu hanya Allah saja yang dapat balas. Kepada yang  ada kolestrol atau darah tinggi boleh menuba...
Ubat strok

Anda ingin mencuba vivix? Disamping berkongsi kebaikan vivix kepada semua saya juga adalah pengguna vivix sejak 4 tahun yang lalu sehingga kini.Untuk keterangan lanjut boleh hubungi saya

Kak su
0108798077


No comments:

Post a Comment