Monday 22 September 2014

SAYA NAK JADI JUTAWAN

Assalamualaikum semua..baru sempat nak mengadap laptop..hari ni cabaran 30 hari blog berkisarkan apa yang dibaca..
So setakat ni saya sedang menghabiskan membaca buku ni untuk kali  ke duanya..Penulisnya..korang mesti kenal sangat kan..Irfan Khairi, usahawan internet..muda muda dah jadi jutawan..kalau dia boleh jadi jutawan..so kita pun boleh  kan..tapi semuanya perlu ada strategi..nbukan main redah ajerkan....

Buku yang bertajuk NOTA JUTAWAN NOTA PERNIAGAAN..

Apa isi kandungan dalam buku ni?

1.Memulakan perniagaan

2.Menambahkan pelanggan

3.Menjalankan perniagaan

4.Menambahkan pendapatan

Irfan Khairi berkongsi tips tips perniagan seta strategi perniagaan secara dengan penuh santai bersama ilustrasi serta gambar gambar yang menarik..Nota yang sangat mudah difahami ...of course bukan macam karangan..
Setiap mukasurat mesti ada gambar yang akan mengaitkan dengan maklumat yang hendak disampaikan..tak bosan langsung..kalau mula baca mesti nak teruskan sampaii habis...

Lepas tu ,kalau nak rujuk semula nota nota sharing dari Irfan Khairi ni pun sangat senang ..dah siap macam nota nota kat sekolah..pendek kata,korang mesti beli dan baca..orang macam saya ni tak berapa nak suka baca karangan panjang panjang...harga pun murah jer RM 30, sangat sesuai untuk  saya ni baru yang nak start buka"kedai"sendiri..shaklee.

Cakap banyak tak guna..pergi la beli..

So setakat ni jelah perkongsian saya...

Salam sayang..selamat malam.....
Irfan Khairi


ibucute/duniakuinspirasiku....................

No comments:

Post a Comment