Monday 8 December 2014

PENGEDAR SHAKLEE MASJID TANAH MELAKA



Assalamualaikum....
Cuti sekolah bulan Disember ni best banyak..hehe..rasa lega dan bebas dari tugasan mengajar..rehat jap..baru terperasan dalam banyak banyak post blog saya ni, belum ada lagi yang saya declare bahawa saya ni  ialah Shaklee Independent Distributor (SID)...Pengedar Sah Shaklee dan boleh C.O.D untuk kawasan Masjid Tanah, Alor gajah  dan juga sekitar Sungai Udang Melaka. Selalu juga hantar barang kawasan tempat mengajar dulu Kuala Sungai Baru dan Kuala Linggi.
Pengedar shaklee
Saya adalah  SID yang terlatih dan telah mengikuti Seminar dan Bengkel Kesihatan yg dianjurkan oleh Shaklee sendiri melalui Pakar-pakar Nutrisi mereka. Inilah sijil yang terkini yang pernah saya ikuti pada tahun 2014.Insya Allah saya boleh memberikan tips tips kesihatan dan konsultasi seandainya diperlukan.

So kalau korang berada berhampiran dengan tempat saya ni, Masjid Tanah, Alor gajah  dan juga sekitar Sungai Udang Melaka usah malu usah segan, hubungi saya.Saya mempunyai barangan Shaklee “ready stock” ... saya akan hantar sehingga ke tangan anda sendiri.Anda boleh call/whats Apps/telegram di talian 0108798077  atau 011 12296203 (Azira) untuk temujanji dan juga konsultasi percuma untuk pelanggan saya sahaja.

Kepada yang berada jauh , jangan khuatir kerana saya menyediakan penghantaran melalui POSLAJU ataupun Courier service yang efisyen  untuk menjamin produk yang anda order sampai segera ke tangan anda. Anda juga akan mendapat konsultasi dari kami secara percuma secara Online.

pos shaklee

 Pos kan adeee

Sekiranya anda berminat untuk menjadi Ahli Shaklee, sila hubungi saya di no yang tertera di bawah dan dapatkan maklumat kebaikan sekiranya mendaftar sebagai ahli .Insyaallah disamping menjana pendapatan, banyak lagi keistimewaan yang anda perolehi. Janagn gusar, sekiranya anda tidak berminat untuk berniaga, tidak mengapa, jadi ahli untuk mendapat kemudahan di website dan semestinya dapat harga ahli untuk setiap produk

Sekian saja untuk kali ini..ingat Shaklee ingat saya..sebab…. .SAYA IALAH PENGEDAR SHAKLEE KAWASAN MASJID TANAH, ALOR GAJAH, SG UDANG MELAKA. Jom hubungi saya!

Facebook :suhaila abdul
Hp/Wsp : 010-8798077/011 12296203



Luv U…
Suhaila

No comments:

Post a Comment