Thursday 28 January 2016

TESTIMONI VIVIX BERJAYA BANTU PESAKIT STROK


STROK

Dulu orang cerita pasal vivix, saya tak da perasaan pape, kosong,kosong, kosong.Ramai dok kata vivix ni best sangat ..tapi mak tak feel pun..hahahaha..

Tapi bila saya saje  belikan untuk UMMIE saya (dia ada masalah jantung n darah tinggi) saya nampak perubahan positif dalam diri dia...N yang paling best ..mak saya ada masalah saraf di muka dia.Urat mata n pipi dia( dulu pernah kena imbasan angin ahmar) so start dari tu mata dia kan terkejet2..berkedip..kedip tanpa henti.Puas jumpa pakar..sampai ke singapura pun takde perubahan.bantuan kerusi roda.Makan masa 15 tahun

Tetapi setelah mengamalkan vivix dengan KONSISTEN ..penyakit dia pulih 100%..wow..amazing.. ahlhamdulillah dengan izin Allah baru-baru ini masa mengerjakan umrah ,dia mampu melakukan semuanya dengan sempurna..tanpa bantuan kerusi roda..

Apalah sangat harga sebotol vivix berbanding pengorbanan orang tua pada kita..Im happy for her..so uolls bila lagi?

Inilah testimoni pengguna vivix yang berpuas hati apabila ibunya pulih dari kesan store

VIVIX STROKE

TESTIMONI STROKE 2

Mak mentua saya kena mild strok haritu, alhamdulillah, dalam 3 hari minum vivix , dah boleh bangun katil sendiri.Barang baik memanglah mahal.Minum 1 teaspoon aje dah cukup.Tak yah bercawan cawan-cawan macam other juices


TESTIMONI VIVIX STROKE 3


VIVIX STROKE

Alhamdulillah..hari ni ma kesayangan dah boleh jalan sendiri.Baru 7 hari mengambil vivix dari shaklee.Pada 9 oct 2012 ma diserang stroke, seluruh anggota badan sebelah kiri kaku tak boleh gerak.Sedih teramat sangat n tak tahu apa nak buat kesian ma..Tq jiha kerna memperkenalkan vivix kepada saya...

Hari pertama minum sesudu vivx jari tangan ma dah boleh gerak, hari kedua kaki ma boleh gerak dan hari ni ma dah boleh bangun berjalan sendiri.Ya Allah syukur kehadratmu ya Allah..

TESTIMONI VIVIX STOKE 4


Tanggal 28 April 2014...suami mengalami masalah stroke dimana doktor mengesahkan pembengkakan otak kiri yang menjadi bengkak dengan cepat. Ya Allah...hanya Allah je yang tahu macam mana perasaan saya time tu.
.
Doktor membuat keputusan hanya pembedahan pembukaan tempurung kepala sahaja yang dapat menyelamatkan nyawa suami. Tanpa berfikir panjang, saya bersetuju untuk suami dibedah kerana tiada pilihan lain. Kalau ada pun, besar kemungkinan boleh menjadi risiko yang paling besar.
Ikuti kisah selanjutnya apa yang berlaku kepada suami Aein...KLIK DISINI


STROK

TESTIMONI VIVIX STROK 5

strok

Mak saya ada hipertensi.Dia sampai kena warded sebab tiba-tiba kena strok.Pastu kolestrol memang tinggi.Dia selalu penat ,stress dalam kerja dan urusan rumah.Dahla saya jauh nak tengok mak.In the end saya bagi vivix .Paling best tengok muka mak berseri dah.Makcik macik cakap kembali muda.Mak cakap , ubat darh tinggi yang banyak sangat tu dia tak yah makan pun okey.Mak lebih cergas dan .Alhamdulillah syukur.Vivix memang sangat perlu dalam seisi keluarga kami.


Sememangnya setiap penyakit ada ubatnya.Kecuali maut..Kita haruslah berusaha untuk mencari penawar penyakit yang Allah duga .Apa la sangat nak beli vivix sebotol berbanding dengan kesihatan kita yang lebih bermakna.

Mak mentua saya kena mild strok hari tu, alhamdulillah dalam 3 hari minum vivix dah boleh bangun dari katil sendiri.Barang baik memang mahal.Minum 1 tea spoon aje dah cukup.Tak yah bercawan macama other juice
Inilah rupa botol  vivix
VIVIX
Entry ini perlu anda baca

RAMUAN VIVIX SANGAT ISTIMEWA



APA KES 2 ORANG NI? ADA SKANDAL?






Untuk mendapatkan keterangan lanut boleh hubungi
Kak su
sms/whatsapp: 0108798077
email:daniaazally@gmail.com
facebook:suhaila abdul
Instagram:suhailacute21









No comments:

Post a Comment