Sunday 23 October 2016

PENGEDAR SHAKLEE BANGI DAN UKM

Assalamualaikum....
Hai semua ..hari ni saya nak declare yang saya adalah Shaklee Independent Distributor (SID)...Pengedar Sah Shaklee dan boleh C.O.D untuk kawasan sekitar Bangi .Saya juga pengedar shaklee di UKM . 

Saya adalah SID yang terlatih dan telah mengikuti Seminar dan Bengkel Kesihatan yg dianjurkan oleh Shaklee sendiri melalui Pakar-pakar Nutrisi mereka. Ini sijil saya untuk tahun 2014.Saya juga merupakan pelaar di UKM dan sedang melanjutkan pelajaran peringkat Sarjana. Dengan ilmu yang saya ada Insyaallah boleh mencadangkan dan memberi tips2 kesihatan kepada pelanggan-pelanggan yang memerlukan konsultasi.

shaklee masjid tanah

 Sijil saya, Nor Suhaila Abdul

Jadi, jika anda berada berhampiran dengan saya bolehlah hubungi saya untuk mendapatkan kesemua jenis Produk Shaklee melalui saya yang sudah tentu sentiasa "ready stock".  insyaallah produk boleh dihantar terus ke depan pintu rumah anda (*mengikut terma dan syarat). Call/whats Apps saya di talian 010-8798077 untuk temujanji dan juga konsultasi. Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan kami shj.

Kepada yang berada jauh dari kami, jangan khuatir kerana saya menyediakan penghantaran melalui POSLAJU ataupun Courier service yang efisyen  untuk menjamin produk yang anda order sampai segera kepangkuan anda. Anda juga akan mendapat konsultasi dari kami secara percuma secara Online.

Perkhidmatan pos juga disediakan

Sekiranya anda berminat untuk menjadi Ahli Shaklee, sila hubungi saya di no yang tertera di bawah.Insyaallah disamping menjana pendapatan, byk lagi keistimewaan yang anda perolehi.Sekiranya anda tidak berminat untuk berniaga, tidak mengapa, jadi ahli untuk mendapat kemudahan di website dan semestinya dapat harga ahli untuk setiap produk, itu lebih panting kan?.
pengedar shaklee

Ok, tu sahaja untuk entry kali ini...ingat shaklee ingat saya...SAYA IALAH PENGEDAR SHAKLEE KAWASAN Bangi dan UKM Jom hubungi saya!

Facebook : Nor suhaila Abdul
Hp/Wsp : 010-8798077
Emai: norsuhailaabdul21@gmail.com
Page: cute&beauty.com
IG :suhailacute21

No comments:

Post a Comment