Wednesday 16 November 2016

CARA BELI PRODUK SHAKLEE ON LINE

Assalamualaikum ..hari ni kak su nak share  macamana nak beli produk shaklee secara line.
Mula -mula kita kena masuk ke lamn web shaklee dulu..www.shaklee2u.com.my.
Nanti dia akan keluar yang macam ni.Log in ID tu masukkan no ID yang kita dapat semasa mendaftar ahli .Kalau lupa boleh tanya upline masing masing atau call je shaklee kat no ni 
03 56223188.Ikut arahan jer masa call nanti.
Untuk nombor password pun sama.Anda akan dapat nombor password semasa mendaftar kali pertama. Kalau masih lupa juga..tak pa..call je nombor shaklee tadi tu.Lepas tu klik la submit.


cara beli on line shaklee


cara beli on line shaklee

Nanti kita akan dibawa masuk ke muka amacam ni.Ada macam macam ikon kat situ.Jadi kalau nak beli produk shaklee korang tekan la kat shopping tu.
Di sini akan suruh kita klik setuju/agree ke tak.Klik je agree.Kalau tak agree macam mana nak shopping..hihi

cara beli on line shaklee

Nanti ini yang keluar.Alamat ni korang korang kena isi dulu.Isi alamat sendiri atau kalau nak pos ke kawan kawan pun boleh isi sini juga.No telefon denga alamat tu wajib isi.Yang email tak isi pun tak pa.

cara beli on line shaklee
Ok.Lepas siap isi alamat tadi boleh la korang pilih apa yang nak beli.Kat bahagian atas tu ada list produk dan harga.Ada harga ahli..harga bukan ahli dan uv setiap produk.Korang boleh semak situ.Pilih la sesuka hati mana korang nak dan klik la 'add to shopping list' .Dan kalau dah sudah membeli boleh la submit.


cara beli on line shaklee
Sampai sini.Pilih on line credit card dan submit


Akan keluar macam ni.Yang ni korang kena isi la nama pada kad.Make sure nama tu tak dijarakkan.Isikan nombor kad dan juga tarikh kad expored dan no 3 digit kad rahsia tu.

cara beli shaklee online
Kena tunggu lama sikit time ni.Sabar ye.Jangan tekan back


cara beli shaklee online

Siap isi nombor kad ,keluar yang ni pulak. Ok ni step kedua last.Dah semak semua betul betul apa yang nak dibeli.Tekan la submit.Nanti shaklee akan connect dengan bank untuk pembayaran.Dan akhir sekali bank akan hantar no tag.Selesai tu..maka siap la.Pihak bank akan hantar message dan pihak shaklee pun akan hantar message sms. Lupa pula nak bagitahu, harga pos untuk semua produk yang kurang dari RM 800 adalah RM 10.60 aje di semenanjung Malaysia, kalau Sabah Sarawak RM 20.00.  Kalau barang tu ada vivix..free tau.Untung betul beli vivix.

Siap..selamat mengexplore ye.Peringatan...langkah ini hanya untuk yang dah bergelar ahli sahaja.Kalau korang nak join ahli dan dapatkan harga belian jimat..boleh hubungi akak..


Kak su
0108798077
Your Trusted SID
949183


No comments:

Post a Comment