Monday 14 November 2016

6 CARA MUDAH CARI ILMU NUTRISI DAN BISNESS

Ada orang tanya..macamana akak belajar pasal ilmu ilmu pemakanan..ilmu bisness ni?
.
"Rancak je..macam tau je semua pasal kesihatan ni..pantang ada sebut sakit..mesti akak ada je vitamin akak nak suruh cuba.."
.
Meh nak story mory..
.
Sebenarnya akak siap dah buat video tajuk ni.. ..malangnya video tu blm sempat nak edit..panjang pulokkk..tak leh upload..
.
Gini ceritanya..so tulis la ye
.
Akk wajib pergi KELAS NUTRISI..kelas anjuran shaklee..masa ni pakar nutrisi akan explain all about suplimen shaklee dari kandungan sampaila ke penggunaan..sharing tentang kesihatan dan juga testimoni..dapat sijil tauliah lepas kelas tu tau..
.
Akak ada group SECRET..small group dan BIG group ..GMF founder NoorAzmiah Mohamad dan ireach family #master zainur dan nemy #lyna noh..dalam group ni macam2 aktiviti kami..kelas wasap..kelas video..macam macam la..pasal produk ada..pasal bisness ada..support each other kami kami ni..best tau..dalam group ni pun ada pakar2 dan juga doktor bertauliah..
.
BELI DAN BACA BUKU..melabur duit beli buku buku kesihatan..macam macam jenis buku ada..boleh baca dan jadikan panduan..berbaloi tau beli buku..ilmu tu penting nak bisness dan nak consume customer
.
KELAS anjuran upline..wajib pergi walau jauh atau dekat selagi tak clash dengan timetable harianku..best..banyak sangat perkongsian dorang..rugi tau tak join..
.
FOLLOW orang top top pasal bisness ni..tengok macamna dorang buat marketing..layan customer..ilmu ilmu yang dorang share..banyak manafaat..
.
MR GOOGLE..ini wajib..nak dapatkan maklumat segera..google je la..sekejap je dapat jawapan..tapi kena la dapatkan dari sumber yang sohih..
.
Nak bisness kena ada ilmu..bukan main hentam je..nak ada ilmu kena berguru..cari mentor..
Nak cari mentor boleh la cari akak..😄😄
.

Itu saja perkongsian akak kali ni...ada yang nak join akak sekali ke?

Cara bisness shaklee

Meh la wasap kat no ni
0108798077
Your trusted sid

No comments:

Post a Comment