Tuesday 26 May 2015

ANUGERAH BINTANG POPULAR

Assalamualaikum 
Bulan Jun kembali lagi.Teringat kembali kisah 6 dan 7 Jun  2014.Kisah naik pentas buat kali pertamanya dalam Shaklee bersama suami saya dan geng geng GMF..
national conference

Bersama Master Hadhatina MKB..

National conference adalah salah satu anugerah berprestig yang pihak Shaklee beri untuk SID yang cemerlang setelah mengharungi berbagai dugaan dan cabaran pada cycle 2013 -2014, pahit dan manis dah diharungi...hari itu telah berbayar...terasa diri sangat istimewa masa tu..walaupun anugerah tu saya dapat satu jer pun...tapi punya exited gile ..hihi..suami pun support juga..alhamdulillah..best..best..best..

Kejayaan yang cukup manis yang tak pernah saya rasai..dapat anugerah APC dari Kementerian Pendidikan pun  tidaklah segah majlis ni..kenapa ntah ..lain macam jer aura kat sini.Walaupun masa tu belum setahun pun saya join Shaklee, tak sangka dapat juga anugerah.
national conference
Menggigil ke tu?

Di sana aura insan insan cemerlang , seperti master master hebat, leader leader hebat yang meraih berbagai anugerah.Sesi sharing yang sangat meruntun jiwa, sangat sangat memberi sumber inspirasi..bukan setakat untuk berjaya dalam Shaklee malah dalam kerjaya saya sebagai seorang guru...Sesungguhnya pengalaman lebih mahal dari segulung ijazah...disini saya dapat rasakan ...alamak ai ..susahla nak digambarkan dengan kata kata ...

Terasa sebak bila nama terpapar di skrin besar ,air mata bergenang..ya Allah aku bersyukur dipertemukan dengan  Shaklee..sob..sob..lap lap..nanti abang nampak dia gelak..hahahahaha
national conference
Bersama leader hebat..my upline mami mia berbaju biru..

Tahun ini juga nama sudah ada dalam list untuk dapat anugerah buat kali ke dua..semoga impian menuju puncak Master juga menjadi kenyataan...doakan perjalanan menuju puncak itu dipermudahkan ye..

Penutup majlis NC tu Faizal Tahir menyanyi live!!!!!! Gerun..meremang bulu roma..samapi hari ni saya suka sangat lagu tu..

national conference

Roger Barnett..sporting..




Layan lagu ni jap...GEMURUH..FAIZAL TAHIR

No comments:

Post a Comment