Sunday 19 April 2015

CARA ORDER BARANGAN SHAKLEE DARI CIKGU CUTE



Shaklee masjid tanah




Hai , assalamualaikum ...

Sejak kebelakangan ni ramai pula yang pm tanya pasal produk shaklee.So hari ni saya nak berceloteh bagaimana nak buat pesanan dengan cikgu cute ni yer..

So ada 2 cara nak order dari saya:

COD( Collection On Delivery)

Korang yang berada di kawaan Masjid Tanah,Alor Gajah, Kuala Sungai Baru atau Sungai Udang, saya boleh hantarkan barang anda tetapi selepas jam 4 petang.Sila hubungi melalui whatsup,telegram,call ataupun sms 0108798077.Temujanji juga doleh dibuat mengikut kelapangan saya iaitu pada hari ahad.

Korang juga boleh hubungi saya melalui facebook di akaun suhaila abdul pada bila bila masa.

MELALUI POS

Jika anda jauh dari Masjid Tanah , pesanan anda masih boleh saya hantarkan melalui pos.PM saya melalui facebook , instagram @suhailacute21 , whassup,telegram ke nombor 0108798077.Sila senaraikan produk yang anda inginkan dan bayaran di buat pada nombor akaun

MAYBANK  klik disini

No akaun: 154101005705

Nor Suhaila Abdul

#penghantaran akan dibuat pada hari bekerja jika bayaran dibuat sebelum jam 2.00ptg

No comments:

Post a Comment