Friday 21 April 2017

CARA MODEN MENGECUTKAN CYST TANPA PEMBEDAHAN


Cyst di rahim wanita. Bagi isteri ,apabila mereka mengetahui kehadiran cyst di dalam rahim mereka, mungkin perasan wanita tersebut bercampur baur antara sedih dan malu dan ada yang tertekan . Mungkin layanan suaminya juga semakin pudar terhadapnya. Dapatkah anda membayangkan apabila suami mendekati isterinya  pada waktu malam dengan perut yang membesar bukan berisi bayi didalamnya?


cara pembedahan cyst
Keratan rentas peranakan wanita


Bagi anda yang sedang mencari-cari kaedah untuk mengecutkan  cyst ini dan mengembalikan kesihatan dan kesuburan , saya syorkan supaya anda mencuba VIVIX dan GLA.

Kenapa saya syorkan VIVIX dan GLA?
Vivix dan GLA adalah suplimen , bukannya ubat. Ia tidak mengandungi bahan terlarang atau bahan sintetik untuk menahan sakit. Ia merupakan suplimen yang di akui secara sintifik semulajadi, berkesan dan selamat digunakan walaupun dalam jangka masa panjang 10 ke 20 tahun keatas. Menurut kajian LANDMARK STUDY, semakin konsinsten pengguna menggunakannya , tahap kesihatan mereka semakin baik berbanding mereka yang mengamalkan suplimen lain.
Vivix
testimoni cyst kecut

Vivix mengandungi antioksida yang sangat tinggi. Biasanya anti oksida memang wujud dari dalam tubuh kita. Tetapi apabila usia kita semakin bertambah, antioksida di dalam badan tidak dapat melindungi tubuh dari kesan radikal bebas yang menyerang kedalam sel kita setiap hari.

Dengan kehadiran aktioksida di dalam vivix dapat memberi pendinding yang kuat dalam menghadapi kesan radiasi dari luar serta dapat memelihara sel-sel di dalam badan dari  teroksida.
Vivix juga sangat membantu untuk membuang toksin sehingga ke tahap sel. Ia membantu membaiki sel sel badan yang telah rosak dan sel yang tidak berfungsi sepenuhnya. Toksin dapat disingkirkan dari dalam organ seperti hati, ginjal atau buah pinggang.

Vivix akan bertindak untuk memberikan tenaga kepada sel badan yang lemah. Pengambilan ubat tahan sakit ketika ketika serangan kesakitan akibat cyst akan menyebabkan kerosakan sel bertambah dan menganggu sistem badan.

Disebabkan kejadian cyst ini melibatkan sel. Maka sangat sesuai sangat jika vivix diamalkan untuk mendapatkan sel yang sihat .
Bagaimana GLA Complex membantu mengecutkan cyst?


testimoni cyst kecut



  • GLA (gamma linolenic acid) adalah sejenis asid lemak Omega-6 yang diperlukan badan untukmembentuk prostaglandin iaitu sejenis bahan berupa hormon yang mengawal keradangan dan mengawal atur proses badan yang normal. 
  • Jadi dengan menambahkan kuantiti prostaglandin dalam badan, ia dapat mengecutkan cyst dan mengawal imbangan hormon untuk mengelakkan pembentukan cyst baru sekaligus merawat masalah cyst anda.


Bukan setakat Vivix dan GLA sahaja tetapi set vitamin Shaklee memang diperakui hinggakan ada landmark study. Malah doktor sendiri memperakui keberkesanan vitamin Shaklee.


MESTI BACA: TESTIMONI-TESTIMONI MEREKA YANG BERJAYA KECUTKAN CYST TANPA PEMBEDAHAN

TESTIMONI CYST KECUT SELEPAS MINUM VIVIX

cara kecutkan cyst
Kelainan sel pada ovari juga boleh mengakibatkan kanser ovari. Doktor sahkan kanser ovari sudah clear.
"Gembira sampai nangis tadi bila cucu shaklee ku whatsapp bagitau ada berita gembira. Doktor sahkan cancer ovari yang dihadapinya dah clear. Alhamdulillah Allahuakhbar. Ku debar debar je setiap kali dia order stok. Hatiku tak putus doa bila dia cakap nak pergi hospital. Sanat konsisten makan suplimen dan sabar hadapi ujian. Sekarang dalam usaha nak dapatkan cahayamata . Tolong doakan dipermudahkan ye."

cara kecutkan cyst

Haid yang tidak teratur mungkin disebabkan anda ada cyst. Period yang teratur membantu anda sihat dan bebas dari cyst.
" Tapi bagus memang hari tu saya tak period-period tapi silu sakit macam nak period. Sampai berbulan bulan tapi lepas minum vivix period jadi teratur" 
cara kecutkan cyst
SeMinggu lepas cyst 10 cm, doktor yang mengesahkan cyst mengecil menjadi 9cm selepas sebotol vivix

cara kecutkan cyst
"Doktor buat O& G dan cyst sudah tidak ada. Dan disahkan hamil selepas cyst mengecut. Alhamdulillah. Suzi pregnan .."

cara kecutkan cyst
"Saya punya kitaran haid dah lancar. haid saya dah keluar dua bulan berturut-turut. Dulu bertahun tahun  memang amazing. Saya harap breast lump saya akan mengecil"

Apa yang puan Zira amalkan untuk kecutkan cyst beliau yang kembali membesar?


Nasihat saya kepada anda yang mengalami masalah cyst, sila bertindak segera . Sendainya anda mengalami masalah senggugut, masalah period tidak teratur, mengalami sakit dibahagian peranakan dan sakit ketiaka bersama dengan suami, sila amalkan vivix dengan segera sebelum masalah anda semakin parah.

testimoni cyst kecut

Mak aku scan tadi. Fibroid dia kecut tinggal 3cm. 



testimoni cyst kecut

Cyst ketika hamil akhirnya kecut dan dapat melahirkan anak tanpa pembedahan.

Artikel penuh BACA SINI 

Untuk bercakap terus dengan saya dan konsultasi PERCUMA  klik link ini



Untuk mendapatkan vivix dengan segera sila


DAFTAR DI SINI  UNTUK HARGA YANG LEBIH BERBALOI

Klik video ini jika anda nak tahu cara kecutkan cyst dengan cepat.

No comments:

Post a Comment