Thursday 6 April 2017

PRODUK TERBAIK UNTUK MASALAH ANEMIA

Assalamualaikum semua.Terima kasih kerana sudi singgah di blog kak su . Dua hari lepas kak su dah kongsikan tentang info anemia. Hari ini kak su nak kongsikan macamana nak atasi anemia pula . Untuk pengetahuan semua , masalah anemia ni tak boleh dipandang ringan tau. Kalau kita biarkan anemia ni berlarutan tanpa rawatan, kemungkinan ia boleh membawa maut.


ubat anemia
Sel darah merah tak dihasilkan dari sum sum tulang menyebabkan berlakunya enemia

  Sebelum ni kak su ada berkongsi kenapa seseorang tu boleh diserang anemia. Salah satunya ialah disebabkan oleh sel Anemia hemolitik iaitu suatu keadaan di mana badan anda memusnahkan terlalu banyak sel darah merah. Faktor-faktor yang diwarisi  boleh menyebabkan anemia hemolitik. Contohnya termasuk gangguan imun, jangkitan, ubat-ubatan tertentu, atau tindak balas untuk pemindahan darah.


tanda anemia
Salah satu tanda masalah anemia


  Bagaimana cara untuk mengatasi masalah anemia yang disebabkan oleh pemusnahan sel-sel darah merah? Jawapannya adalah vivix. Vivix merupakan suplimen anti penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh shaklee, syarikat no 1 suplimen di Amerika Syarikat.

Di dalam makmal , ramuan utama vivix iaitu Muscadine grape, purple  carrot , eldeberry dan polygium cuspidatum menunjukkan impak kepada 4 mekanisme penting penuaan tahap sellular iaitu
    

1. Menghalang daripada kerosakan DNA

Setiap hari sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang akan merosakkan DNA. Serangan ini akan merosakkan pengakalan data genetik dan ia menjadi satu "kesilapan" pada sel. Sel sel lain akan turut mengikut kesilapan tersebut menyebabkan fungsi sel terganggu. Oleh itu resviratrol di dalam vivix dapat memelihara sel daripada terus rosak

2. Memberi impak positif kepada pengawalan genetik
Dalam kajian LANDMARK STUDY menunjukkan bahawa ramua vivix iaitu resviratrol dan polifenol dapat mengaktifkan satu pengawalan gentik utama yang membantu melambatkan penuaan tahap sellular.

3. Menggalakkan pengeluaran tenaga kepada sel sel
Ramuan vivix dapat menjana tenaga dengan lebih baik kepada sel dan meningkatkan kecekapan fungsi  sel.

4. Ramuan vivix adalah 10 kali lebih kuat daripada resviratrol di dalam wain merah yang mampu untuk memlihara sel daripada kerosakan tahap sellular akibat daripada penimbunan protein AGE yang berlebihan.

Purple carrot di dalam vivix bersifat antioksidan , anti radang , anti mikrobial dan anti carcinogen . Ia juga berkenolehan membantu penjagaan salur darah dan  platlet darah  .

Jadi dengan vivix anda dapat mengatasi masalah anemia sehingga ke tahap sel yang merupakan asas kepada sistem kehidupan kita seharian. Tanpa sel yang sihat , masalah anemia akan berterusan dan ia akan mengundang kepada kesan yang lebih parah atau membawa maut.

Usah bertangguh lagi , bertindak segera untuk mengatasi masalah anemia anda. jangan biarkan anda menyesal seumur hidup hanya kerana tidak mendapatkan ikhtiar dengan vivix. Untuk pengetahuan pembaca, kak su  juga adalah salah seorang pengidap anemia 4 tahun yang lau. Tapi kini semua masalah tersebut tidak lagi melanda kerana bantuan vivix. Untuk dapatkan vivix dengan harga lebih berbaloi ,hubungi kak su segera.

Atau anda boleh dapatkan terus vivix disini.

010 879 8077

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=222afbe0d68c61de60374b96f1d86715






No comments:

Post a Comment