Monday 5 February 2018

CARA DAPATKAN KULIT 10 TAHUN LEBIH MUDA DARI USIA SEBENAR

Assalamualaikum. Hai semua.

Semenjak kakSu dapat gunakan YOUTH, memang sangat teruja nak share hari hari dengan korang semua, betapa bestnya YOUTH ni. Sebelum ni hanya dapat google dan baca blog dari US yang dah dapat gunakan YOUTH. tapi kali ni diri sendiri dah dapat guna.

Ahad lepas dah pergi  road show dengar sendiri dari Vice president Beauty Research & Developement namanya Chris KYROU. Rasa keterujaan nak cuba tu dah sampai tak sabar sabar lagi dah nak cantikkan semula kulit.


saintis shaklee youth

Chris Kyrou

Hari ni adalah hari ke 3 kakSu mencuba YOUTH. Kulit kakSu memang agak sensitif  dan memang ada banyak masalah.

  • kusam
  • tona tidak sekata
  • liang pori besar
  • parut jerawat
  • jerawat
  • kulit sensitif
  • kedutan halus dan kedutan kasar
  • lingkaran gelap bawah mata
  • eye bag
  • jeragat
Banyak betul masalah kulit. Memang inilah kesan penuaan yang cepat ,kesan dari tak pernah jaga kulit sejak remaja. Dah anak 5 baru la terasa nak jaga kulit.Tu pun lepas dah mula kulit naik jerawat dan jeragat. Memang makan masa nak elok semua ni.

Penuaan yang orang perempuan lalui memang cepat, maklumla dah beranak pinak. Banyak kolegen dah hilang dan tak diganti semula. Sepatutnya kita kena jaga dalaman dan juga luaran.

Dan yang bestnya, YOUTH direka khas untuk membantu masalah kulit macam kakSu dan memelihara kulit yang masih sihat. YOUTH mengandungi 100% bahan semulajadi dan bebas dari semua bahan kimia bahaya yang biasanya ada dalam kosmetik dan skin care. Guarantee. Ada 8 patent pending yang ada pada YOUTH yang mana company lain tak boleh nak tiru sikit pun. 

kandungan YOUTH

Kandungan semulajadi yang mengaktifkan dan mempercepatkan kesan YOUTH pada kulit


kajian klinikal youth

Ini paling penting kita kena tahu, YOUTH bebas bahan kima terlarang dan 100% vegan bebas kekejaman.


YOUTH direka juga dari bahan semulajadi untuk membekalkan nutrien pada kulit . Bahan semulajadi daripada 100% tumbuhan dan 0% daripada haiwan ni bantu menegangkan wajah, mencerahkan, mengecilkan liang pori, menghilankgan jeragat dan parut-parut hitam. 

kajian klinikal youth

Kalau buat eksperimen makmal pun tak pernah nak dapat 100% tapi YOUTH dapat 100% responden mengalami perubahan pda kulit nampak lebih muda. Paling tak sabar nak dapat ialah 10 tahun lebih muda.


Kajian ke atas pengguna YOUTH diambil dan diuji secara saintifik setiap sampelnya dengan ujian pada kulit seblum dan selepas menggunakan YOUTH. Semua kajian bukan setakat tanya pengguna saja tau. Ada detail ujiakaji dan data saintifik.

Ini adalah antara pengguna-pengguna YOUTH yang dah berjaya transform kulit lama kepada kulit berwajah baru. Parut berpuluh tahun selama ni pun dah boleh pudar. Baru pakai tak sampai 2 bulan.

testimoni youth

Kedutan bawah mata kian hilang dan apa yang master Rozyta ni kata, parut trademark dia pada pipi dah makin pudar. 

testimoni youth
 Mater Naquib yang pakai YOUTH  . Nampak tak parut jerawat dia yang dalam tu dah licin.  Kulit pun dah makin cerah.

Ini adalah pengguna YOUTH selepas 60 hari. Baru dua bulan dah jadi macamni. Bayangkan kalau konsisten hari hari. Mesti lagi cantik. Testimoni ini adalah pengguna dari barat yang dah lama guna YOUTH.


testimoni youth

Kulit makin tegang dan jeragat makin pudar dah.

testimoni youth

Tengok dagu dia. Makin ternaik pulak.


testimoni youth

Dah hilang eye bag dan lingkaran gelap bawah mata.

YOUTH boleh di beli mulai Mac 2018 ni. So kalau anda yang nak buat pre order YOUTH cari kakSu tau. KakSu pengguna YOUTH dan telah menghadiri sesi cara penggunaan YOUTH yang betul.


Boleh hubungi kakSu di sini>>>>>>0108798077

No comments:

Post a Comment