Wednesday 14 February 2018

APA KATA MEREKA YANG GEMBIRA BILA LUKA PEMDEDAHAN CEPAT KERING

Entry sebelum ni kakSu dah share pemakanan yang perlu diambil untuk mengelakkan luka bernanah cepat gatal. Boleh klik disini ye untuk baca. 


Hari ni kakSu nak share apa terjadi kepada mereka yang menjalani pembedahan tetapi luka mereka cepat sembuh

testimoni luka pembedahan

Saya pun breast feeding dan minum vivix. Saya czer dan pantang dengan vivix memang best. Start hari ke 5 baru consume vivix sebab lupa nak bawa pergi hospital. Viatamin je lepas boleh bangun after czer tu terus amik. Seriusly muka tak pucat, tak letih dan tak stress. Tambah pantang sendiri pulak tu. Dengan jag alagi sorang anak baby tak de kuning. Susu meriah , luka czer cepat kering dan tak sakit pun.


testimoni luka pembedahan

Lepas bersalin luka akibat jahitan menyebabkan saya sukar untuk duduk dengan selesa sampai menangis  bila nak duduk. 3 hari berturut saya amalkan vivix alhamdulillah terus hilang rasa sakit.

testimoni luka pembedahan

Alhamdulillah husband ada amik vivix untuk baiki tisu tisu lepas buat operation luka belakang punggung dia. So far serasi. Luka makin mengecil dia tak makan benda lain pun. Cuma cuci hari hari tapi progress memang cepat . Doktor ada cakap mungkin akan mabik 5 hingga 6 bulan tapi nak masuk bulan ke dua dah makin kecik lukanya.

testimoni luka pembedahan

Seleaps 3 hari ambil vivix, rasa sakit luka bahagian ceaser bersalin makin kurang. Dan boleh mengiring selesa untuk meyusu anak , jalan pun makin laju. Kalau dulu bahagian luka tu memang tak boleh jalan sangat sebab sakit.

Sekarang dah 30 ahri rasa cergas , tak sakit langsung bahagian luka jahitan sampai terlupa yang diri bersalin ceaser.


Jika anda juga ada masalah luka pembedahan sukar sembuh dan rasa gatal sehingga sukar sembuh, boleh cuba dapatkan vivix dengan segera .

Keputusan untuk mencuba vivix sekarang bakal menyelamatkan luka anda yang kian sukar dikawal

Hubungi saya segera untuk megetahui lebih lanjut tentang vivix ini 

Whatapp, sms atau call di >>>> 0108798077 (kakSu)

Boleh follow fb : Suhaila Abdul

No comments:

Post a Comment