Tuesday 6 February 2018

5 RAMUAN AKTIF DALAM YOUTH YANG MEMBERIKAN HASIL SANGAT CEPAT

Sudah menjadi viral, skincare terbaru iaitu YOUTH. Produk terbaru penjagaan kulit yang dihasilkan oleh Shaklee memang ternyata produk terbaik untuk penjagaan kulit lelaki dan wanita di Malaysia. YOUTH bukan hanya penjagaan kulit luar semata-mata tapi ia membekalkan nuturisi untuk kulit sehingga masuk kedalam lapisan kulit satu demi satu.

kandungan youth

Nak tau tak apa sebenarnya kandungan dalam YOUTH yang membuatkan ia sangat cepat menampakkan hasil.

 YOUTH bebas dari 2500 bahan kimia terlarang yang biasanya ada dalam produk skincare lain. 8 tahun masa diambil untuk hasilkan YOUTH yang terbaik. Dan semasa penghasilan YOUTH, presiden Shaklee Roger Barnet sendiri yang akan cuba setiap kali ujikaji dibuat sehinggalah  beliau berpuas hati dengan hasil paling tip top.

YOUTH bukan sahaja bertindak di bahagian atas iaitu epidermis  sahaja. Tapi lapisan kulit di bawah epidermis juga mampu di berikan nutrisi oleh YOUTH. Bukan setakat mencerahkan malah menegangkan kembali kulit yang dah kendur serta menghilangkan bintik bintik hitam dan parut penuaan.

kandungan di dalam youth

5 KANDUNGAN AKTIF YOUTH COMPLEX

1. SCHISANDRA CHINENSIS EXTRACT 
Menyokong struktur kulit muda . Memberi khasiat pada klulit
kandungan di dalam youth


2. APPLE STEM CELL EXTRACT AND GENTLE VITAMIN A

Mempercepatkan kadar pembaharuan sel kulit
kandungan di dalam youth


3. LOTUS JAPONICUS EXTRACT
Menyokong penghasilan kolegen dan elastin. Membantu kulit tegang tanpa kedutan. Memberi effect "toink toink" pada kulit

kandungan di dalam youth


4. MUSCADINE GRAPES POLYPHENOLS
Anggur muscadine ni juga adalah kandungan utama dalam vivix dan juga dalam COQ Trol shaklee. Ia melindungi kolegen dan memberi kesan elastin. Ia melindungi kulit.

kandungan di dalam youth

5. Vital Repair and Complex (vitamin, botanical) 
Ia membantu menggalakkan penghasilan sel kulit yang sihat dan bertindak sebagai agen antioksidan yang sangat penting menghalang kulit rosak akibat radikal bebas.


Terbukti YOUTH dihasilkan daripada sumber semulajadi tumbuhan dan 100% dijamin selamat dan berkesan . Tiada pewangi dan pewarna tiruan. Saya telah menggunakan YOUTH dan hasilnya sangat sangat mengujakan bila kulit terasa licin dan lembab selepas digunakan. jangan bertangguh lagi untuk dapatkan kulit 10 tahun lebih muda.

YOUTH akan berada dipasaran pada MAc 2018 ini. Untuk preorder boleh terus wasap saya disini 

>>>>>>>>suhaila 0108798077


Follow facebook : suhaila abdul
IG: suhailacute21

No comments:

Post a Comment