Saturday 10 February 2018

CARA HILANGKAN JERAGAT DENGAN CEPAT LEBIH BAIK DARI LASER

Assalamualaikum...dan apa khabar semua?

cara hilangkan jeragat kronik

KakSu nak tanya , berapa banyak dah habiskan duit untuk merawat jeragat? Berapa lama dah pakai produk anti jeragat tapi masih jeragat tak hilang-hilang?

Berapa banyak dah duit yang dibelanjakan sampai hari ini untuk hilangkan kesan jeragat?

Dah elok jeragat, tapi rupanya lepas stop jeragat naik makin banyak?

Dah cantik kulit rupanya salah pakai produk banyak bahan kimia bahaya?

Kalau dah bertahun tahun masalah tu belum selesai, apa kata ubah kepada sesuatu yang memang dah terjamin dan beribu-ribu orang yang telah mencuba dan mereka berjaya. Bukan saja selamat digunakan malah membantu menyihatkan seluruh badan.

Produk yang kakSu maksudkan ialah VIVIX . Vivix mengandungi resviratrol yang telah diuji oleh pakar kulit mendapati bahawa 97% dapat menghalang kerosakan sel. 97% lebih tinggi mampu menghalang kerosakan sel berbanding vitamin C dan vitamin E. Vitamin E 57% dan vitamin c hanya 37%.

Resviratrol dalam vivix ni bergabung pulak dengan polifenol yang akan menjadikan ia 13 kali ganda lebih  kuat untuk mengawal kerosakan sel. Terdapat empat cara kita menjadi tua iaitu:

1. kerosakan sel
2. tenaga sel semakin lemah
3. kerosakan sel DNA
4.  protein AGE yang semakin bertambah

Jadi vivix akan bertindak mengawal ke empat-empat penyebab kita cepat tua ni. Jeragat yang terbentuk di muka kita adalah disebabkan faktor kerosakan sel yang semakin tua. Kulit yang mengalami kerosakan sel akan menyebabkan lebih banyak jeragat tumbuh.

Jadi adalah disarankan agar orang yang mempunyai masalah jeragat , perlu membaiki sel terlebih dahulu. Ia akan bertindak memudakan sel , menjaga sel, memberi tenaga pada sel, mengawal penimbunan protein AGE. Jadi jeragat akan makin hari makin berkurangan.

Vivix akan menghalang penuaan dan memberikan kesihatan yang menyeluruh pada badan. Takan nak kulit licin je tapi badan tak sihat. Jadi dengan vivix, anda kan dapat nikmat sihat dan seterusnya miliki kulit yang cantik tanpa jeragat.

Ingat tau, vivix ada 97% menghalang kerosakan sel, vivix adalah 13 kali ganda lebih kuat kerana gabungan polifenol, dan ia dapat menghalang proses 4 mekanisme penuaan yang disebutkan tadi.

Jadi anda memang bijak dengan memilih vivix sebagai langkah terakhir untuk menghilangkan jeragat yang dah berpuluh tahun tidak hilang.

Hubungi saya di >>>>>  0108798077 untuk order. KakSu akan consult cara pemakanan dan penjagaan kulit yang betul sehingga masalah kulit anda dapat diatasi.


cara hilangkan jeragat kronik




No comments:

Post a Comment