Saturday 20 June 2015

TESTIMONI IBU TEMBAM JADI CUN

First posting saya adalah kat SMK Rahmat,Kuala Sungai Baru Melaka.12 tahun kat sekolah tu.Selepas 2 tahun kat sekolah tu, masuk la sorang staff kewangan wanita..berkenalan ..oo rupanya saya  tua setahun jer dari dia..Masa tu dia belum ada anak..saya dah ada anak satu..lepas beberapa tahun kami sama sama bersaing berpantang,saya anak ke dua dia anak pertama..dan sampailah saya beranak 4 kat sekolah tu, dia pun anak 4 juga..


kurus
Shaklee National Conference 2015

Selama 12 tahun kat sekolah tu, memang kami selalu berurusan..dia ni memang agak tembam la..tapi biasa la kan..saya ni pun tembam gak..hati senang..tapi time tu dia memang nampak lebih berusia dari saya..

Tahun 2010, saya berpindah ke sekolah baru..so dah 2 ke 3 tahun tak jumpa dia ..sekali tu bila tengok fb dia..awat dia ni makin dah kurus?...Tapi tak berapa perasan sangat..Sampai satu hari saya hantar dia punya vitamin c.Memang terperanjat beruk aku..hihi memang kurus betul..body dah tak macam dulu lagi..selim melim..100% berbeza..tapi time tu kulit dia agak kusam dan kering...

Selepas sebulan consume vitamin c..kitorang jumpa lagi sekali..fuhh..puas hati saya tengok kulit dia..Dulu kulit kusam dan kering, sekarang kulit dia semakin cerah,bukan macam dayang senandung tau..cerah semulajadi gitew..siap dia puji puji kesan vitamin c..Ramai yang tegur dia ,ramai juga yang minta petua..padahal makan vitamin c jer pun..kannnn..penangan vitamin top ni memang power kalau korang makan secara konsisten..bonus makan vitamin c ni ,korang akan rasa lebih sihat dan bertenaga..Berpuas hati dengan hasil vitamin c tu..terus dia buat keputusan jadi ahli..of course jimat..siap boleh buat bisness lagi..sekarang juga Lin dah jadi leader dalam Shaklee.

So sekarang bila dia pergi kursus ke, seminar ke, atau jumpa teman teman lama, mesti dan juga dijamin, mesti terkejut tengok kawan saya ni..body dah jadi macam anak dara..muka pun semakin cun..anak 4 dah tau...siapa dia ni?

Amek kauuuuu...

Kalau korang nak tahu petua dia kurus dengan body yang cantik ni..boleh la bisik bisik dengan dia..apa petua dia guna...hihi.Ini link ke blog Lin..


kurus


Kiri adalah gambar terkini bersama anak sulung beliau


Ni sorang lagi testimoni..dulu tembam..lepas bersalin jer turun sampai 20 kg..fuhh..mesti bertambah cun kan..apa dia buat?



                 
              Kurus Selepas Bersalin Sampai Turun 20kg! Wow! from iReach HD on Vimeo.

No comments:

Post a Comment