Monday 1 June 2015

TONIK AJAIB PALING SEDAP

Assalamualaikum..
Hari ni saya nak kongsi pengalaman lagi..kongsi pasal tonik kegemaran saya..dah banyak kali dah saya share pasal tonik ni..tak lain dan tak bukan tonik ajaib ni nama dia VIVIX..
Kenapa first time saya rasa terus saya jatuh cinta dengan vivix?



Sebelum tu saya nak cerita sikit apa itu vivix..

Vivix ni adalah satu satunya suplimen shaklee yang berbentuk cecair..yang lain semuanya tablet serbuk atau pil..Botol yang cantik..warna purple..toniknya juga berwarna purle kemerah merahan..rasanya yang manis kelat kelat..dan rasa ini bergantung kepada individu..kalau orang merokok yang minum,rasanya akan jadi lain akibat dari nikotin pada rokok..tapi kalau saya minum..rasanya sedap...mmmm..disukai juga oleh Faheimy..


vivix

Bersama adik adik ,rakan sekerja semasa hari guru 2015

Vivix mesti disimpan dalam peti sejuk tau...sebab dia tak boleh kena panas nanti rosak khasiat vivix tu.
Vivix  supplemen anti-penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee. Apabila sebut “bertahun-tahun membuat penyelidikan”, ia memang sesuatu yang real dalam dunia research. Kajian tentang bahan-bahan aktif dalam tumbuhan adalah dalam kategori “Natural Product”. Bukan mudah untuk hasilkan bahagian natural produk ni, ia ambil masa yang agak lama, nak tengok “active compound”..



Antara bahan-bahan dalam untuk ramuan Vivix ialah anggur Muscadine, Lobak Ungu, Elderberry, Polygonum cuspidatum.


Paling istimewa, anggur muscadine merupakan anggur liar yang mempunyai 20 kromosom.Anggur biasa ada 19 pasangan kromosom. Dan kerana pasangan tambahan kromosom ini, ia menyediakan lebih banyak faedah kesihatan, fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat antioksidan yang lebih kukuh. Saiz anggur mascadine adalah sebesar bola golf. Kerana pertumbuhan alam sekitarnya yang unik, cahaya matahari yang kuat ia mengandungi banyak  polifenol dan resveratrol. Ini memberi lebih banyak faedah kepada kesihatan.


Woww..vivix ni hebat dalam mengaktifkan pengawalan genetik ..melambatkan penuaan tahap sel tau..bukan kat kulit luar sahaja....dia tak buatkan qau putih...qau putih luaran ajerrrr tauu.......


Sebab tu para wanita yang tak mahu monopause cepat, nak kulit lembab dan glowing  silalah consume vivix...muda 10 tahun gitu...almaklumla kan..kalau dah monopause, badan sering sakit2 , nak jalan sakit lutut ,kulit cepat kedut dan kering...kalau boleh biarlah lambat tibanya monopause tu..hihi..
vivix




Dalam vivix ni ada resveratrol.. Kalau kat US orang siap beli resvetrol ni...sebab tu kat US vivix dijual berjuta juta botol..Apa resvetrol tu..fahamkan ni..saya copy paste dari WEBMD...

Resveratrol is a member of a group of plant compounds called polyphenols. These compounds are thought to have antioxidant properties, protecting the body against the kind of damage linked to increased risk for conditions such as cancer and heart disease. Resveratrol is found in the skin of red grapes, but other sources include peanuts and berries.

Apakah kesan vivix pada saya? Jom baca ni...BOLEHKAH MONOPAUSE DI USIA 30 AN?


Sehingga ke hari ini saya masih mengamalkan minum vivix setiap hari sebelum tidur..saya dapat rasakan perbezaan diri saya yang dulu berbeza dengan yang sekarang terutumanya berkaitan masalah wanita saya seperti period tidak teratur,kulit kering , keletihan, migrain, tekanan darah rendah.Saya laburkan sebahagian daripada wang untuk menjaga kesihatan.Kalau kita sanggup beli tudung beratus ratus, hand bag beribu ribu ,tapi kenapa tidak kita melabur untuk kesihatan..kalau tak sihat,pakai baju harga berpuluh ribu pun tetap tak cantik..huhu...

Saya happy untuk menjalani kehidupan saya seharian dengan kesihatan saya semakin baik dengan bantuan vivix dengan keizinan Allah..

Cukup setakat ini sharing saya ye...kalau korang nak cuba vivix boleh la cantact saya ...call , sms, whassup,telegram, facebook. 010 8798077..

Sharing is caring...


No comments:

Post a Comment