Tuesday 9 June 2015

KENAPA VITAMN C SHAKLEE VITAMIN TERBAIK

Tentunya anda adalah juga pengamal vitamin c betul tak? Mungkin anda pengamal vitamin c jenama lain? Dan mungkin juga anda tidak pernah langsung mengamalkan makanan tambahan vitamin c. Jadi hari ini saya ingin berkongsi dengan anda mengapa saya memilih vitamin c ini.Di Shaklee, vitamin c dikenali sebagai Sustained Release Vita-C.Vitamin c ini sangat berbeza dengan vitamin c yang berada dipasaran diluar sana.Mengapa saya kata begitu?

 

Apa itu sustained release? Ia merupakan produk pertama yang menawarkan vitamin c dengan kawalan pelepasan secara semulajadi yang menggunakan proprietari dengan sistem penyaluran semulajadi yang melepaskan vitamin c sedikit demi sedikit dalam masa 5 jam.Dengan hanya pengambilan sebiji vitamin c ,ia suduh cukup memadai untuk melengkapkan vitamin c harian kita.


Vitamin c  shaklee merupakan antioksidan yang kuat, vitamin c merupakan nutrien yang mempuyai fungsi menyeluruh yang dapat menyokong kesihatan jantung , kesihatan imun, keutuhan sel serta kesihatan mata, gusi tulang ,otot dan pembuluh darah.



Pernahkah anda menyemak fakta nutrisi  sebelum anda mengambil keputusan untuk membeli sebarang produk? Atau beli jer apa apa vitamin asalkan murah?

Mulai hari ini saya syorkan kepada anda agar menyemak dulu fakta nutrisi sebelum anda membuat keputusan untuk makan..ini untuk makan tau bukan sapu...bayangkan jika apa yang kita makan itu tidak selamat?


Anda boleh bandingkan dengan jenama vitamin anda sekarang...dan mungkin anda juga boleh larutkan vitamin anda di dalam air dan bandingkan dengan vitamin c sustained released ini...


FAKTA NUTRISI VITAMIN C


AMOUNT PER TABLET      
ASCORBIC ACID
(Provide 525.35 mg vitamin c)                                               
553.00 g

Citrus Bioflavonoids Complex
Provide 7.50 mg Lemon Bioflavonoids)
Provide 7.50 mg Orange Bioflavonoids
Provide 7.50 mg Grapefruits Bioflavonoids)
Provide 7.50 mg Hesperidin





Dapatkan Vitamin C Shaklee Anda Hari ini.Promosi hanya sehingga 30 Jun 2015



Harga : RM92.50 (180biji) ..hubungi saya untuk tahu cara dapatkan harga lebih murah..


Tahan sehingga 6 bulan.





Apa tunggu lagi. Order SEKARANG. Hanya satu klik dan anda boleh dapat 1001 Kebaikan Vitamin C Shaklee





suhaila|0108798077|masjid tanah|Sg Udang|Kuala Sg Baru|Pengkalan Balak|Londang|Pos 1 Malaysia

No comments:

Post a Comment