Saturday 12 July 2014

HADIAH DARI SUAMI UNTUK KECANTIKAN ISTERI

Sambil dok belek belek gambar dalam gallery terjumpa pulak gambar aku 5 , 6 tahun yang lepas..rasanya pelik pulak tengok gambar tu..gelihati pun ada..kenapa la sampai rupa aku jadi gitu.nasib baik la masih belum terlambat.Kalau tengok balik gambar tu,rupa kau macam orang umur 40 an dan padahal masa tu baru awal 30an.
before shaklee


Pipi tembam,,pipi labuh,kulit kusam..hehe..kurang sihat

Bermula dari Disember 2012 dah mula ambil set kulit.masa tu start ambil kolegen.Promosi bulan disember Selepas 16 sachet ambil kolegen kulit dah mula menampakkan perubahan.Ada orang lain minum 5 6 sachet pun dah mula menunjukkan kesan. Ni mesti badan aku banyak toksin ,lagipun segala kolegen dalam badan aku dah banyak hilang pasal beranak dah ramai kan...., stress bekerja,lagi la cepat kolegen habis..Memang kulit aku sangat kusam.Dah try macam macam produk tapi semuanya sekerat jalan.Kulit aku ni dia punya karat dah tebal sangat kut.Cuma kolegen shaklee jer yang power leh betulkan kulit aku.

Bila dah consume kolegen,try pulak ambil vitamin c.Wah best juga vitamin c nih. Kalau aku selsema telan 2 biji alhamdulillah dengan izin Allah ,elok la.Masa mula mula kenal shaklee dulu awal 2013 sustained vitamin c ni tak da stok.Ramai kengkawan bagitau vitamin c shaklee ni memang bagus dari vitamin c lain.Bila released jer ,apa lagi,beli 4 5 botol, untuk kengkawan sekali.

Bagus vitamin c ni,
  • bukan saja menguatkan sistem imun,
  • kulit kita pun boleh jadi makin cantik, 
  • macam penggalak penghasilan kolegen la gitu...Sampai sekarang vitamin c ni wajib ada untuk seisi keluarga.

Disember 2013,promosi vivix, buy 6 free 1.masa tu aku dah jadi ahli shaklee.Dapat la beli vivix dengan harga promosi.beli 2 botol untuk stok.Bukan senang nak dapat harga promosi.Mula mula kawan sendiri yang makan.katanya vivix sedap.Bila dah cuba,betul lah,memang sedap.Kalau boleh nak minum banyak-banyak,tapi tak boleh la..satu hari satu sudu jer. Rasanya dalam banyak banyak suplemen shaklee vivix lah yang paling senang nak makan.Vitamin lain tu selalu juga termiss.tapi vivix memang sentiasa minum sebelum tidur.Mesti pastikan tak da yang tumpah,jilat sampai ke sudu..hehe....Apa yang best sangat vivix ni?

Memang VIVIX ni best, pasal 


  • rasanya yang sedap.
  • Lepas bersalin anak yang kelima aku try guna IUCD untuk kawalan kehamilan.Lepas tu selama satu tahun lapan bulan tak datang period.Ada orang kata guna IUCD period lagi banyak tapi aku terbalik pulak.Tapi selepas sebulan mengamalkan vivix, period terus datang .Bulan pertama memang sangat banyak.Tak pernah pulak selama ni jadi macam tu.Alhamdulillah permulaan dari tu sehingga hari ini period aku dah teratur.
  • Extra best vivix ni, hmmm aku punya masalah kesihatan alhamdulillah sehingga saat blog ini ditulis aku belum lagi MC, belum lagi makan ubat doktor.masalah kencing kotor,batu karang dan migrain berlalu begitu sahaja ,tak perasan pun , dengan bantuan vivix dengan izin Allah.Syukur sangat.
  • Bukan saja vivix membantu mengekalkan kesihatan malah dapat bonus ....kulit lebih lembab, rambut tak gugur lagi, dan
  •  bonus sangat kepada para isteri untuk kerukunan rumahtangga la kannn...jangan tertambah sorang anak lagi dah..kekeke..
vivix

Ayu Rhaudah pun minum vivix


Satu lagi yang aku try makan juga vitamin e.
Vitamin e ni pun best juga.
  • .Antioksidan yang tinggi.
  • Untuk kecantikan kulit.
  • Tapi vitamin e aku lebih suka buat masker.memang sangat best la untuk kulit aku ni.
  • Cepat hilang parut jerawat.lagipun kulit aku ni kering.Masa nak masuk tidur jer lepas cuci muka dan pakai soothing ,sapu vitamin e sampai pagi...

Ha ngkau...semua set kulit ni aku dah try.kalau tak try macamna nak cerikan kat korang kan...pengalaman sendiri ..pendek kata barangan shaklee ni kalau boleh semua aku nak makan..hehe...tapi tengok bajet la kan...Sampai ke hari ni semua aku masih teruskan makan.Cuma berselang seli ikut keperluan.Tapi vivix dengan vitamin c wajib amik hari hari..

So ni la rupe ai yang terkini yek..Cantik itu idok la sangat ..yang penting aku sihat untuk menjalani kehidupan bersama keluarga dan menjadi pendidik yang sedia berkhidmat untuk negara....cewah..cewah...

vivix

  masa ni pun anak dah 5...abang kata nak anak tujuh..haha..pengsannnn


JOMM TERAI SATU...

SUHAILA 

010 8798077


No comments:

Post a Comment