Saturday 13 February 2016

CARA MENGELAKKAN KANSER DARIPADA MEREBAK

Setiap orang dari kita mempunyai sel kanser di dalam tubuh masing-masing. Sel ini tidak dapat dikesan dalam ujian biasa sehingga ianya membiak ke JUMLAH BEBERAPA RIBU JUTA!. Ianya hanya akan dikesan apabila telah membesar ke satu saiz yang mampu dikesan.


kanser

Hari ini kak su akan kongsikan tentang makanan yang dilarang seandianya anda adalah pesakit kanser. Pantang larang ini mungkin dapat membantu mengurangkan pengaktifan sel sel kanser anda.

MAKANAN YANG DILARANG PADA PESAKIT KANSER

1.Produk tenusu seperti keju, susu segar, mentega & lain-lain.
Susu membuat tubuh menghasilkan mukus/lendir terutamanya di trek usus perut. Sel kanser memakan mukus. Bertukarlah kepada susu soya tanpa gula.

2.Seafood : Seperti Gamat, Ketam, Sotong & Udang (makanan ini dapat menyuburkan sel kanser terutama GAMAT!! 

3.Minuman : Kopi, Teh, Minuman bercoklat Ini akan membuat sel kanser lebih cepat merebak

4.Makanan seperti DAGING MERAH WAJIB DI ELAKKAN!! terutama Daging Lembu, Kambing, Unta, Rusa & Khinzir.

5. Sayur dan Buah-buahan "BERGETAH & BERANGIN" seperti Nangka, Cempedak, Sukun & Kundur       Menyebabkan Kesakitan & Berdenyut. 

6.Jangan memakan sebarang jenis ikan yang mempunyai sisik yang banyak, seperti Ikan haruan, Ikan Merah, Ikan Gelama, dan sebarang jenis ikan yang bersisik.

Contoh Ikan yang tidak bersisik yang boleh di makan, seperti Ikan tongkol, Ikan Yu, Ikan Salomon, Ikan Kembung, Ikan Keli, Ikan Patin dan lain-lain (Ikan yang tidak mempunyai sisik dan berada di laut yang dalam di percayai mempunyai kandungan OMEGA 3 yang sangat tinggi, Omega merupakan makanan anti kanser)

7.Makanan segera dan sebarang produk dalam tin : Seperti Ikan Sardin, Buah Laici & jagung dalam tin, minuman bergas serta sebarang produk yang mengandungi bahan pengawit.

8.Makanan berjeruk, ikan masin, telor masin, budu, belacan tidak digalakkan untuk dimakan.

9 Makanan yang di panggang dan di bakar seperti SATE, IKAN BAKAR, DAGING BAKAR, IKAN PANGGANG & lain-lain harus di elakkan kerana makanan tersebut mengandungi kandungan karbon yang tinggi.
kanser


GOLONGAN BERISIKO TINGGI MENGIDAP KANSER

1. Orang yang mempunyai penyakit RESDUNG boleh berkembang menjadi kanser.

2. Orang yang berpenyakit KENCING MANIS mempunyai 3 KALI GANDA lebih tinggi berisiko kanser.

3. BUASIR boleh berkembang menjadi kanser jika tidak di kawal/rawat!!



BAGAIMANA MEMBANTU PESAKIT KANSER?

Perubahan diet dan mengambil pemakanan tambahan yang sesuai boleh mengekalkan kesihatan sistem imun.Berbagai produk kesihatan terdapat dipasaran tetapi yang manakah pilihan paling tepat.Daripada hasil kajian saintifik yang telah dijalankan, pakar telah menemui VIVIX sebagai salah satu altenatif untuk pesakit kanser.Terbukti juga dari TESTIMONI-TESTIMONI mereka yang telah berjaya.Kandungan utama dalam vivix ialah RESVIRATROL


cara ubati kanser payudara


Beberapa kajian telah menunjukkan bahawa resveratrol boleh membantu pencegahan penyakit kanser: 

Menurut laporan dari Annals of the New York Academy of Science 2011, kajian awal menunjukkan bahawa Resviratrol mempunyai kesan anti kanser . Pada tahun 2008 satu kajian juga telah dijalankan pada kultur sel dan didapati resviratrol dapat menyekat perkembangan kanser payudara di peringkat awal. Resviratrol juga membantu menghalang esterogen dari bertindak balas dengan molekul DNA dan membentuk sebatian yang menandakan permulaan pembentukan sel kanser.

Menurut laporan yang diterbitkan pada tahun 2007 oleh Biologi Kanser dan Terapi pula mendapati bahawa resviratrol muncul untuk menjejaskan semua peringkat karsinogenesis ( sel sel normal berubah menjadi sel-sel kanser). Satu lagi kajian dalam jurnal Karsinogenis yang diterbitkan pada tahun 2008 , menunjukkan bahawa resviratrol  boleh mencegah kanser prostat (mungkin disebabkan oleh kesannya terhadap hormon seks lelaki yang dipanggil androgen). 




VIVIX UNTUK KANSER





Usah biarkan penyekit anda berlarutan. Jika terlewat mungkin anda bakal kehilangan sebahagian daripada organ anda dan mungkin juga membawa kesan yang lebih parah jika dibiarkan berlarutan.

Anda boleh dapatkan vivix dengan segera. KLIK SINI

atau hubungi
hubungi saya 

kak su

010 8798077












Saya pengedar Shaklee Melaka
COD Masjid Tanah-Sungai Udang-Kuala Sungai baru

Pengalaman saya sebagai pengamal VIVIX  akan dikongsikan bersama .

No comments:

Post a Comment