Thursday 11 February 2016

PEROKOK 30 TAHUN BERHENTI MEROKOK DALAM MASA TAK SAMPAI SEBULAN

Dalam entry yang lepas saya ada kongsi kesan merokok pada bukan perokok atau dipanggil sebagai perokok pasif.Bukan sahaja orang yang merokok akan mengalami kesan negatif seperti kanser paru-paru, strok ,gangrene ,kanser mulur, kanser kelenjar tapi juga boleh menyebabkan keguguran bagi ibu yan mengandung serta masalah paru-paru, masalah asam, batuk dan sebagainya kepada kanak-kanak atau orang yang menyedut asap rokok dari si perokok.


berhenti merokok


Kali ini saya nak berkongsi kisah mereka yang telah berjaya berhenti merokok dengan bantuan vivix.


TESTIMONI BERHENTI MEROKOK 1

Huzair adalah biras saya.Semenjak kenal dia memang dia ni kuat sangat merokok.Sehari berkotak-kotak agaknya.Sebab tak pernah lekang dengan rokok.Banyak kali dah isteri dia aka adik  ipar saya nasihatkan tapi memang tak berjaya la..sampai la satu ketika .....jom baca kisah macamna dia berhenti merokok.
berhenti merokok


Assalamualaikum.Saya Huzair.Dulu saya seorang heavy smoker.Lebih 20 tahun saya merokok.Beberapa kali saya acuba untuk berhenti, tetapi cuma dapat bertahan paling lama pun sebulan sahaja.Kemudian kembali kepada tabiat buruk tersebut.Saya telah berjumpa dengan pakar diklinik berhenti merokok, tapi gagal untuk berhenti,sehinggalah saya mencuba produk kesihatan VIVIX shaklee.Pada asalnya isteri saya beri hanya untuk membaiki taraf kesihatan saya, tapi saya dapat kesan positif lain pula.Ketagihan nikotin dari rokok hilang.Dan saya rasa merokok tak sedap.Kini sudah hampir 2 tahun saya berhenti merokok dan 100% bebas dari tabiat merokok.Saya sangat gembira kerana saya dapat penuhi impian isteri saya berada di dunia baru dan lebih sihat .TQ shaklee and my wife




TESTIMONI BERHENTI MEROKOK 2


berhenti merokok


Suami saya dulu memang susah nak berhenti merokok.Setiap tahun ade azamnya nak berhenti merokok tapi hanya cakap jer.Last tahun lepas saya bagi dia vivix,suami minum jer.Dia tanya ni vitamin apa sedap jer.Sampai sehari 2 kali minum.Bila time nak merokok hanya separuh je hisap.Dia kata rokok apa ni pahit semacam jer.Last rokok ade separuh kotak dia buang jer.Dah takbeli dah .Alhamdulillah


TESTIMONI BERHENTI MEROKOK 3



berhenti merokok

Mestilah pernah minum.Efek yang saya rasakan badan makin cergas dan yang paling ketara sekali suami perokok tegar selama 30 tahun lebih dapat berhenti merokok setelah menconsume vivix

TESTIMONI BERHENTI MEROKOK 4



berhenti merokok

My husband sendiri, sebelum ni smokingg kuat,alhamdulillah lepas amalkan vitamin c dah kurang hisap rokok.Sehari amik 1- 2 abtang .Dan sekarang on vivix.2 3 hari sekali je nak hisap rokok, tu pun dia kata tak habis.IsnyaAllah tak lama lagi terus stop harapnya..sebab kalau dengan saya seminggu , semingu la dia tak hisap.



TESTIMONI BERHENTI MEROKOK 5


berhenti merokok


Kini suami saya bukan lagi seorang perokok.

Sabar berdoa ,berusaha.Berikan sokongan dan tidak putus asa beri semangat.Alhamdulillah kini suami saya bebas dari rokok tanpa menghadapi withdrawal symptom.Fizikal dia lebih sihat.Wajahnya semakin kacak..Memang tak dinafikan VIVIX bantu dia untuk lepas dari rantai rokok.Tiada keinginan pada rokok.Syukur



KENAPA MESTI BERHENTI MEROKOK DENGAN VIVIX....KLIK SINI UNTUK TAHU LANJUT


Ini cadangan untuk anda yang rasa vivix mahal.Ikutlah cara Rashid ni.Pasti berjaya...

berhenti merokok



    
Kawasan COD- Masjid Tanah-Sungai Udang-Kuala Sungai Baru-Alor Gajah

Call/Whatapps/Sms:+6010 879 8077
Facebook:https:suhaila abdul





No comments:

Post a Comment