Saturday 6 February 2016

7 TESTIMONI PENAWAR SAKIT LUTUT DAN SENDI

Assalamualaikum ...cuti sekolah dah mula hari ni.Ramai yang dah packing barang nak balik kampung sempena cuti panjang ni.Bestnya dapat balik kampung.Rindu mak ayah dan semua adik beradik dan anak-anak buah.

Biasanya kalau balik kampung saya mesti bekalkan kat mak abah buah tangan.Buah tangan ni tak da jual kat pasar..hihi..selalunya saya mesti bekalkan vitamin untuk mak dan abah.Mak selalu juga sakit lutut.Abah pun ada juga sekali sekala mengadu sakit lutut dan sendi-sendi.Omega, ostematrix dan vitamin c wajib mak dengan abah makan.Entry sebelum ni saya ada sharing tentang sakit lutut.KLIK SINI

Semenjak dua menjak ni banyak pula testimoni yang saya dapat tentang vivix yang bantu masalah sendi dan lutut.Vivix ni bentuk cecair.Sehari minum sesudu je.Saya ada buat entry tentang vivix ni.Korang boleh klik kat link ni..RAMUAN UTAMA VIVIX dan VIVIX MELAWAN ANTI PENUAAN.

Jom kita tengok testimoni -testimoni bagaimana mereka yang sakit lutut berjaya sihat dengan vivix

TESTIMONI SAKIT LUTUT 1

sakit lutut


Dah habis sebotol,mak kata badan rasa ringan jer.Mak nak solat pun tak da masalah..tidak sebelum ni nak solat lutut sakit.Berat badan pun turun.Tu yang dia suka.Nak repeat lagi.Kalau tak nak nak turun tangga  sakit..nak rukuk pun susah..solat duduk tapi alhamdulillah..sekarang dah cepat 
sangat.

TESTIMONI SAKIT LUTUT 2

sakit lutut
Nak share pengalaman ibu mertua saya.minngu lepas hubby saya ade hadiahkan vivix untuk ibu mertua saya.Ibu mertua saya ni ada kencing manisdarah tinggi sakit lutut dan asma.So ibu mertua saya start makan vivix hari ahad.Hari khamis malam dia ada kenduri dan makan segala aanan yang manis-manis kat situ.Esok pagi dia tst gula dan dia TERKEJUT coz gula dia cuma 6.2 kalau sebelum ni dia tak boleh langsung makan benda manis esok pasti gula dia tinggi.Pagi sabtu terus dia call kami cerita pasal kesihatatan dia..saya dan hubby syukur  sangat bila dengar berita pasal kesihatan dia.Alhamdulillah.thanks shaklee..

TESTIMONI SAKIT LUTUT 3

sakit lutut

Mula mula bagi joint sebab dia pernah mengadu rasa sakit kat lutut.Kadang kadang samapai nak berjalan pun sukar.Dia rasa ok dengan joint tapi selalu lupa nak makan.So saya decide bagi vivix.Family Mil berniaga di dalam kawasan projek,rutin Mil penuh tapi dah siap warning saya dan suami supaya hantar anak kami kerumahnya juga.Siang Mil jaga anak sambil prepare bahan-bahan untuk esok.Malam pas isyak prepare lagi.Jam 3 pagi bangun untuk siapkan sup tulang yang berkilo-kilo, nasi ayam kuih muih, semua lauk dah siap masak sebabtempat famili berniaga tak dibenarkan menggunakan gas.Lepas botol pertama habis ,mil bagtau suami nak sebotol lagi.Sekarang dah masuk botol yang ketiga.Memang nampak sangat energetik , diabetes dalam bacaan terkawal dan dia dah boleh menapak lebih jauh bila bersiar-siar.Bias mil pilih untuk duduk je.

TESTIMONI SAKIT LUTUT 4

sakit lutut

Beberapa tahun lepas saya mula rasa sakit lutut sebelah kiri hingga tak boleh bawa kereta manual lagi.Mula tahun lepas saya mula makan ajht produk shaklee , dan kemudian vivix juga.Ahamdulillah dengan izin Allah swt kerana inspire orang yang membuat produk ini.At the age of 55 and ou are having knee problem, then movements become limited worst still if you cannot even make sajdah to Allah and can only perform solat sitting on a chair, jadi begitu betapa bersyukurnya saya apabila lutut saya tak sakit .Alhamdulilah.


TESTIMONI SAKIT LUTUT 5

sakit lutut
Vivix is awesome.Dah lebih 6 bulan sakit kaki tak boleh berdiri lama.Paling critical bila nak solat sakit bila nak turun /bangun sujud.Kalau pergi shopping balik derita sakit kaki.Setiap hari letih lesu selalu mengantuk.Lepas isyak je terus tidur,bergantung pada painkiller.Kerap.Alhamdulillah lepas makin ca-mg improving.Bila add vivix dah boleh drive from Melaka to Johor Bahru.No more pain killer, energetic ++++, hot flashes dan tak de (perimenopuse).All praise be to Allah.


TESTIMONI SAKIT LUTUT 6


Saya dah bagi mak try .belum sampai 1 minggu ,semalam call mak bertanya khabar ,eh? suara mak lain la, cergas semacam jer...sebelum ni kalau sembang dengan mak via phone susah nak tahan sebab mulut mak selalu  ada ulcer.
Biasanya bangun pagi mak selalu komplin sakit-sakit kaki dan sendi-sendi tapi sejak makan vivix ni mak dah tak rasa sakit -sakit lagi.

TESTIMONI SAKIT LUTUT 7

sakit lutut
Vivix ni memang sangat baguslah.Kawan Intan sakit arthritis dia try vivix dalam dua bulan ..alhamdulillah memang nampak perubahan.Suka sangat dengar.Muka dia pun nampak fresh sekarang ni.Adik beradik dia noticed that dan terus terbukak hati nak beli gak.So kawan ni la yang nak borong 4 botol vivix terus tue...

Sebenarnya banyak lagi testimoni penawar sakit lutut selepas minum vivix..tapi saya sempat share yang ni jer...banyak juga lagi testimoni vivix untuk penyakit penyakit lain.Semuanya saya kongsikan dalam bog saya ni.Korang boleh la godek-godek ye..

Kalau nak bercerita lanjut tetang vivix boleh hubungi saya terus..boleh story mory panjang-panjang.Saya bukan letak testimoni jer tau..saya juga pengguna vivix dah masuk tahun ke 2 dah.Boleh la kalau nak share pengalaman saya juga..nak order vivix terus dengan saya pun boleh sangat saya bantu...

Jom contact saya suhaila

sms/whasapp: 010 8798077
fb: suhaila abdul
instagram:suhailacute21





No comments:

Post a Comment