Wednesday 8 November 2017

CARA KEKAL KURUS DAN CANTIK WALAUPUN ANAK RAMAI


susu ibu

Ini kawan kakSu. Namanya Noraini Ab Rashid. Sama sama belajar di UKM. Ain pernah cerita pada kakSu yang dulu masa bersalinkan anak ke 2 dan ke 3 dia pernah amalkan ESP.

Tujuan dia minum sebab nak menyusukan baby masa tu. Katanya susu memang meriah lepas tu pekat. Memang dapat susukan baby lebih lama.

Selain dari susu yang melimpah dan pekat, kata ain kulit dia pun terjaga. Maklumla lepas bersalin banyak urat2 dah putus . So dengan ESP ni memang dapat jaga kulit.

Lepas habis anak ain menyusu dia stop minum esp. Lama juga dah tak minum . Tapi lepas jumpa dengan KakSu ain mulakan semula minum ESP. Kali ni ain cuba nak kawal berat badan. Sebab ESP bantu beri tenaga dan buatkan kita kenyang lama. Nak makan nasi pun rasa perut dah penuh. Makan sikit je dah kenyang.

Ain pun dah pernah cuba vivix. Komen dia pada vivix memang la best. Suka vivix nie. Cuma sekarang ain nak maintainkan ESP dengan vitamin c dulu.

Bagi korang yang tinggal area Putrajaya expecially presint 11 boleh juga dapatkan produk ESP atau lain2 vitamin dari Ain.

Sekarang ni kami tengah busy siapkan tesis. Jadi memang vitamin2 nie semua penting untuk bagi tenaga . Almaklumla nak urus anak ramai dan nak belajar lagi.

Nak cuba esp boleh juga contact kakSu
 http://www.wasap.my/60108798077

Boleh KLIK SINI untuk dapatkan ESP secara terus kerumah .

No comments:

Post a Comment