Sunday 26 November 2017

TIPS PENJAGAAN KULIT IBU BEKERJA

Muka adalah bahagian yang paling menonjol bila kita berjumpa dengan orang. Muka mencerminkan diri kita. Setiap orang diciptakan dengan rupa paras yang unik dan berbeza dari orang lain. Syukurlah kita dikurniakan wajah yang cantik molek. Setiap anugerah indah ini haruslah dijaga dengan baik. 

Hari ni kakSu nak share macamna kakSu menjaga kesihatan kulit muka setiap hari. Ia dijadikan rutin tanpa bermalas-malasan.


Usah biarkan tua sebelum waktunya

5 Tips penjagaan kulit..


1. Cuci muka sebelum tidur
cuci muka setiap hari terutamanaya sebelum tidur..kalau saya..dah tentunya pilih pencuci muka nutriwhite..pencuci muka yang bebas paraben...pencuci muka ni tahan 6 ke 7 bulan tau...terasa sangat lembut kulit lepas guna. Sebab tu saya terus setia dengan nutriwhite..

2.Skrub kulit..
Tujuannya nak buang sel-sel mati kat wajah tu...gunala make up remover..make up remover ni bukan setakat nak buang makeup tapi sel2 mati pun boleh keluar sekali..makeup remover ni boleh guna setiap hari..boleh juga ganti pencuci muka...sangat lembut pada kulit..



3.Pakai pelembab
Kulit pun nak dibelai2 tau..nak kulit lembab..oleskan setiap hari dgn pelembab ...ofkos la saya pilih pelembab enfuselle..kulit tak mudah kedut..kalau kulit kering mudahla nampak.kedutan2 halus..

4. UV protect
Jangan ingat uv protect ni pakai bila keluar rumah je tau..dalam rumah pun pakai..sebab masak pun panas..haaa..kena pakai juga 

5.Penjagaan dalaman
Kita boleh amalkan penjagaan dalaman ..makan vitamin utk kulit..vitamin c..vitamin e..vivix..esp.Dari dalam lahirkan kecantikan luaran..



set kulit cantik
Set Kecantikan kulit dalaman

TESTIMONI SET KULIT

tips jaga kulit muka

Set kecantikan ekslusif Vivix dan kolegen


'Mula-mula memang tak yakin. Sebab banyak je kat luar sana claim daripada bahan organik tapi sama saja. Sebba dah tak berdaya nak makan ubat segala bagai . tawakkal je try ert kulit ni. Lepas tu superb . Jalan tar kat dahi tu bersansur pulih. Dengan muka yang kelam-kelam tu mula menampakkan sinar. Ewah..hihihi'


Untuk dapatkan produk kulit tersebut, khidmat konsultasi, cara makan yang betul dan berkesan, anda boleh hubungi terus kakSu di 


email:suhailaabdul02@gmail.com

tel: 0108798077
whatapp: www.wasap.my/60108798077

Your trusted SID
Since 2013

No comments:

Post a Comment