Wednesday, 2 March 2016

CARA MEMILIH UBAT PALING SESUAI UNTUK IBU BAPA DAN WARGA TUA

Assalamualaikum..lama tak bersiaran.malam ni nak juga share entry.Kisah kawan saya ni.

Apa kisahnya? 
Satu hari ada member ni dok cerita kisah mak dia yang agak lemah.Ada sakit darah tinggi.Badan lemah-lemah,  semangat pun lemah selepas saja suaminya meninggal dunia sampaila sekarang.Kalau nak ke tandas memang kena angkat .Lebih banyak baring dari duduk.Katanya ,mak dia pun susah sangat nak makan ubat yang banyak-banyak tu.So saya suggestkan supaya mak dia ambil vivix jer.Sebab vivix ni senang nak telan.Cecair ,sedap dan minum sekali jer sehari.

So akak ni pun nak mencuba.Alhamdulillah mak dia nak minum vivix tu.Pada awalnya memang ada healin crisis.Mak dia alami sedikit pening-pening dan demam.Tapi disebabkan saya dah pesan supaya teruskan minum, so mak dia pun teruskan minum sehingga ke hari ini.Nak tau apa dah jadi dengan mak dia?



VIVIX


Alhamdulillah sangat mak dia dah boleh bangun dan berjalan.Dan kata kawan saya ni, mak dia suka minum vivix..siap cakap kat anak-anak lain" kakak ko belikan mak ubat mahal..bagus ubat ni.mak suka"...hihi..

Dan sekarang kakak ni beri pula pada anak daranya yang mengalami period yang tidak teratur dan alhamdulillah, sekarang masalah period anaknya tu bertambah baik...

Sekarang ni kawan-kawan pula nak try vivix sebab tengok mak dia semakin sihat.Diorang pun nak cuba bagi kat mak mak diorang.

Kisah mak akak ni pun tersebar kat tempat kerja saya, so salah sorang kawan yang lain juga nak cuba bagi kat mak dia yang ada darah tinggi dan selalu letih tak bermaya..stress.Saya belum dapat feedback lagi sebab baru beberapa hari minum..nanti saya update ye..

Kalau korang ada mak ayah lagi yang kurang sihat, memang saya sorkan supaya ambil vivix sebab, orang-orang tua ni leceh nak telan ubat banyak-banyak.Dengan vivix , insyaAllah sangat membantu.

KENAPA VIVIX MENJADI PLIHAN TEPAT UNTUK IBU BAPA DAN WARGA TUA

1.Mudah ditelan kerana ia cecair

Vivix dihasilkan dari 4 kandungan utama iaitu anggur muscadine, purple carrot, Elderberry dan polygium cuspidatum.Untuk detail tentang kandungan vivix korang klik sini. Kesemuanya adalah sangat tinggi dalam fungsi antioksidannya. Anggur muscadine pula adalah satu-satunya anggur yang mempunyai lebih 1 kromosom berbanding yang lain. Ini memberikan kelebihan anggur muscadine ini terbaik dalam menentang kanser dan berkemampuan merendahkan kadar gula dalam darah.
Vivix ni kalau letak dalam freezer pun tak beku tau..pekat je..lagi sedap minum.

2.Tindakannya hingga ke peringkat DNA

Semakin hari usia kita, semakin terdedah kita kepada penuaan, dan kehilangan tenaga dan sekaligus menurunkan fungsi sel. Dalam hal ini, Vivix membantu meningkatkan sel tubuh iaitu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.Elakkan dari penyakit nyayuk 

3.Membantu pulihkan sel rosak akibat penyakit kronik

Vivix bertindak dalam 4 cara iaitu:

a) Mempertahankan sel 
b) Memberikan tenaga kepada sel
c) Memperbaiki sel
d) Meningkatkan prestasi sel

4.Kesan yang cepat kerana antioksidannya yang kuat


Resveratrol merupakan antioksidan dan sejenis polifenol yang biasanya ditemui dalam wain merah. Dalam satu kajian oleh Jabatan Sains dan Teknologi Universiti Ohio AS pada 1997 menunjukkan bagaimana resveratrol berjaya menyekat pembahagian sel-sel kanser

4.Memberi tenaga tambahan dan bantu kuatkan badan


Apa bila sel -sel badan telah diganti dengan sel-sel yang baru, maka badan akan mendapat tenaga yang lebih berbanding ketika sakit.Patutla sebelum tak boleh jalan dah boleh juga melangkah sekarang.

5.Membantu badan lebih awet muda..

Apabila vivix bertindak sehingga ke tahap sel, maka sel yang lebih sihat akan terhasil.Rambut akan hitam dan kuat, tak da uban habaq hang.Kulit akan lebih cantik dan nampak  muda 25 tahun dari usia.Syaratnya minum dengan penuh istiqomah yer..


So korang tak yah susah susah nak habiskan duit beribu ribu ringgit dengan buat rawatan , cegahlah sebelum penyakit menyinggah.Kos merawat lebih tinggi dari kos mencegah.

Sudah pastinya menjadi pilihan ..sedap, berkesan, semulajadi, yang lagi penting ia HALAL...memang akan disukai mak ayah kita..senang nak telan...besttt..

Kalau korang nak saya ada jual...nak juga?

Whasapp saya 
010 8798077


VIVIX


Diriwayatkan daripada Bukhari dan Muslim, Ibnu Umar berkata : Saya telah bertanya kepada Nabi Muhammad S.A.W. : "Apakah perbuatan disukai oleh Allah?" Lalu Baginda S.A.W. bersabda : "Sembahyang pada waktunya." "Kemudian apa?", tanya saya lagi. Baginda S.A.W. menjawab :"Berbakti kepada kedua ibu bapa." Saya bertanya, "Apa lagi?" Jawab Baginda S.A.W. : "Berjihad pada jalan Allah."

0 comments:

Post a Comment