Sunday 15 October 2017

AKIBAT SAYA TAKSUB SKINCARE BERACUN KULIT SAYA ROSAK DAN SENISITIF

Disebabkan nak cantik dengan cepat kita lupa akan keselamatan produk tersebut. Yang penting ia cepat nampak kesan dan kulit flawless mcam kulit telur. Tapi apa jadi bila kita taksub nak cantik tapi ada kesan sampinagn lain?



Testimoni berjaya

Jom kita baca apa berlaku pada rakan saya ini akibat terlalu taksub dengan skincare. Moga ia menjadi  pengajaran buat wanita di luar sana.


TAKSUB MENCUBA 14 JENIS SKINCARE, DIPASARAN UNTUK DAPATKAN KULIT SEGERA CANTIK , AKIBATNYA KULIT GATAL, BERJERAWAT, DAN MENJADI SANGAT SENSETIF
=====================================
Saya nak kongsikan pengalaman saya mengamalkan SET RESDUNG SHAKLEE. Sebelum ini, saya memang suka sangat mencuba pelbagai jenis kosmetik mencerahkan wajah yang dijual di pasaran. Sehinggakan saya pernah mencuba 14 jenama kosmetik.

Selain itu, saya juga mengalami masalah resdung teruk yang menyebabkan gatal-gatal kulit muka dan berjerawat. Kesan daripada mencuba pelbagai jenis kosmetik dan masalah resdung, kulit wajah semakin teruk.

Pada penghujung 2011, kulit saya semakin teruk. Selepas itu, saya mulai berpantang makan dan juga tidak mencuba apa-apa kosmetik. Saya hilang keyakinan diri dan juga rasa rendah diri bila berkawan. Saya malu untuk bertemu klien.
Kulit muka saya ditumbuhi jerawat yang banyak, dan bernanah. Adakalanya jerawat menjadi kebiru-biruan. Saya juga pernah mendapatkan rawatan kulit di sebuah klinik pakar kulit. Saya berhabis ratusan ringgit untuk masalah kulit ini. Tetapi tidak berhasil dan saya mulai jemu untuk mengulangi rawatan.

Selepas melahirkan anak sulung, saya mula kenal Shaklee. Apabila menggunakan Set Berpantang Shaklee, saya nampak perubahan pada kulit dan seterusnya mencuba SET RESDUNG iaitu ALFALFA COMPLEX, B COMPLEX, & VITAMIN C. Selain itu saya juga mencuba ENERGIZING SOY PROTEIN dan saya nampak kulit saya semakin sihat.

Parut jerawat kelihatan pudar dan kulit cerah sekata. Walaupun tidak mengalami perubahan yang drastik, tapi saya puas hati kerana jerawat susah nak tumbuh. Jika dahulu saya berpantang makanan laut, kini saya bebas makan apa sahaja menu makanan laut.
Kesan daripada penggunaan SET RESDUNG SHAKLEE :

1. Gatal-gatal kulit muka hilang
2. Pori-pori mengecil
3. Parut jerawat cepat pudar
4. Jerawat susah nak tumbuh
5. Kulit muka lebih lembut dan lembap
6. Keluar rumah tanpa mekap!
Saranan saya untuk remaja di luar sana, jangan terlalu taksub dengan kosmetik yang mencerahkan. Pilihlah jenama yang selamat dan semulajadi. '
Info lanjut hubunggi kaknis untuk dapat kan shaklee anda ;)
http://www.wasap.my/60108798077

KULIT ROSAK



CARA BUAT MASKER MUDAH DAN PANTAS



No comments:

Post a Comment