Monday, 2 March 2015

KEPUTUSAN SPM 2014

Hari yang dinanti telah tiba...tarikh keramat 3.3.2015  yang ditunggu tunggu talah sampai..Debaran jantung semakin kencang....mesti ramai anak anak murid cikgu yang tak lelap tidur malam tadi kan????

Bukan anak murid jer yang tak lelap...cikgu cikgu pun sama...macam macam terbayang dalam fikiran...terbayang semula wajah wajah anak anak murid tahun lepas..terutamanya kelas 5ST  dan 5 S 3...mesti korang bosan kan dengar cikgu punya ceramah...hihi..biasala..kalau kelas korang ceramah cikgu panjang sikit...kena bagi motivasi lebih-lebih...korang marah lagi ke dengan cikgu??..harap harap tiada la yg menyimpan di dalam hati yek...cikgu ni manusia biasa...pun banyak buat kesilapan...jika ada terkurang harap dihalalkan  ...andai ada yang terguris hati...usahlah di simpan di dalam hati...cikgu mohon maaf...cikgu sayang..sebab tu menegur..
 


 Ya Allah,tunaikanlah permintaan kami

Hari ni segalanya bakal terjawab...senarai target markah korang cikgu masih simpan...siapa yang mencapai target fizik seperti yang tertulis di kertas masing masing...marilah beramai ramai menuntut  hadiah masing masing...semoga kalian semua mendapat keputusan yang cemerlang dan berjaya dalam hidup sebagai seorang anak soleh solehah, sebagai hamba Allah yang diberkati dan diredhai...Semoga tercapai cita cita yang diimpikan....bagi yang kurang cemerlang...ingatlah...setiap kegagalan itu bukanlah bererti kita gagal selamanya...muhasabah diri dan cuba atasi kelemahan kita yang dulu....

Kejayaan cemerlang korang adalah hasil 80%  usaha korang sendiri..20%sahaja daripada cikgu...tetapi seandainya gagal bermakna saham kegagalan itu dari cikgu sendiri juga...huhu..tiba tiba sedih plak...rindu korang semua...andai ada masa..bolehlah kita bersua lagi...bukan lagi sebagai guru dan murid tetapi sebagai teman...atau mungkin juga suatu hari nanti sebagai rakan sekerja....

Semoga Allah kurniakan kejayaan kepada korang semua tak kira dimana kornang berada...miss u ollssss...nama paling popular yg cikgu ingat lagi....Azhim..Azri fikri..Fariz..selamat mengahafal maksud surah al As..
Yus..Qamarina..Saiful..Alif ..Bong, Zakwan..Syazwan..Kretiga..Hamsavaly..Arif azizi..Ray..yang lainnya maaf cikgu dah lupa nama..tapi tetap dihati.....dah tue dah cikgu ni...

Salam sayang dari cikgu Cute ...cikgu Suhaila...


              Senyummu tinggal memori di SMKGB


0 comments:

Post a Comment