Wednesday, 1 July 2015

UBAT BUASIR SEMASA MENGANDUNG.

16 Januari 2015.Kawan saya whastup bertanyakan tentang masalah temannya yang kena buasir semasa mengandung.Masa tu kandungan dia baru 4 bulan.Adik ni memang ada buasir sejak sebelum mengandung tapi bila mengandung buasir dia semakin teruk.Bila dah ada buasir, kena pula sembelit..makin bertambah besar masalah.Nak duduk susah, nak bergerak susah apatah lagi kalau nak buang air besar dengan keadaan sembelit...Uissh kesian betul
buasir mengandung

Nak tau apa yang saya cadangankan.Of course la saya cadangkan kepada adik yang buasir ni dengan OSTEMATRIX dan ZINC.Alhamdulillah selepas seminggu dia ambil ostematrix dan zinc, buasir yang dialami semakin sembuh.Gembira tak terkira.
Apa kebaikan ostematrix ni sehingga dapat selesaikan masalah buasir ibu mengandung ni?

buasir semasa mengandung

Magnesium didalam Ostematrix Shaklee selain daripada membantu dalam asimilasi kalsium kedalam tulang ia juga secara tidak langsung membantu pergerakan otot usus untuk mengeluarkan najis. 

Magnesium juga menarik air, penambahan air didalam kolon menyebabkan najis menjadi lebih lembut dan mudah untuk dikeluarkan. Jadi ibu ibu yang mengandung, disarankan minumlah air sekurang kurangnya 3 liter sehari.

              Bagi ibu yang sedang mengandung selain daripada membantu mengatasi masalah sembelit , atau buasir
Ostematrix Shaklee juga berperanan
  • membantu ibu-ibu mendapatkan rehat yang berkualiti
  • sebagai sumber kalsium tambahan
  • mengelakkan gigi rosak dan sakit tulang 
  • melegakan otot dan saraf ibu 
  • membantu menambah susu badan
           Berapa harga sebotol Ostematrix Shaklee ?
Sebiji harganya RM 0.51 saja tau.Ada 120 biji .
Sebiji ostematix adalah bersamaan dengan segelas susu segar dan 80 biji badam. Okey nak tau harga sebotol? 
 RM61  jer..Murah kan.Nak lagi murah? Klik DISINI


ORDER NOW!!
SID:949183
CALL/WHSUP/TELEGRAM/SMS:0108798077

Untuk mengetahui apakah kelebihan zinc.Klik DISINI

2 comments:

  1. Salam....memang best oste ni,saya sendiri amalkan. Tiap malam amik 4 biji,tido lebih lena,bangun pagi lebih segar...kalau yang ada buasir lagi la patut amik. tq!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq zainah atas perkongsian.Oste memang wajib ada ..kalau tak mesti rasa macam ada yang kurang

      Delete