Tuesday, 24 June 2014

15 keistimewaan MEALSHAKE yang MESTI diketahui

Heboh sangat ..sana sini mak mak budak cerita pasal mealshake..dulu ai pu tak tau juga..apa kebenda la mealshake ni..apa shake shake nyer..Ada la sorang kawan ai tu..siap pergi cari kat farmasi ..masa tu dia tak tau pun mealshake ni apa..pasal teruja sangat dengar kehebatan mealshake ni,dia terus pi tanya adik kat farmasi tu..Adik tu pun tercengang ...dia pun tak tau..hehe..tu la pasal..barangan shaklee ni hanya ekslusif boleh diperolehi daripada ahli yang berdaftar sahaja..farmasi memang tak da la..

Kenapa mealshake ni menjadi sebutan?
mestilah ada sebabnya...di sini saya nak kongsikan kebaikan mealshake..jom khatamkan..

15 Kebaikan mealshake untuk kanak-kanak yang ibu patut tahu adalah:

  1. Kurangkan Ekzema
  2. Untuk Tumbesaran
  3. Untuk Perkembangan Minda
  4. Untuk Tingkatkan Selera Makan anak
  5. Untuk Anak yang dah berhenti susu ibu
  6. Untuk Anak kekal aktif
  7. Sebagai perlindungan jangkitan penyakit kepada anak-anak
  8. Meningkatkan berat badan anak
  9. Membantu anak fokus
  10. Membantu kurangkan kekerapan asthma
  11. Mengatasi masalah sembelit pada anak
  12. Supplement yang sesuai untuk anak yang menghadapi masalah diabetes tahap 1
  13. Membantu menurunkan berat badan anak yang obesiti
  14. Ambil semasa sarapan meningkatkan kecergasan seawal pagi
  15. Supplement yang sangat mudah disediakan, boleh dicampurkan ke dalam bijirin atau susu

Kalau nak dikira harga memang la sangat berbaloi-baloi..RM 113 sahaja..

mealshake shaklee

Saya adalah pengguna mealshake, menjadi kegemaran anak saya  Faheimy...sekarang tak perlu lagi saya berkunjung ke klinik untuk mengambil ubat selsema atau demam..Alhamdulillah..
Jadi mari cari jalan penyelesaian pada masalah anak anda...
mencegah lebih baik dari mengubati...

Anda boleh menghubungi saya di no berikut

suhaila abdul
0108798077
FB:suhaila abdul

0 comments:

Post a Comment