Monday 9 June 2014

MY FIRST STEP IN SHAKLEE


Wah..wah..hapeningnye tengok post kat wall kawan-kawan kat facebook..Teruja dan tak sabar nak pergi join sama.NC or National Conference merupakan hari yang ditunggu tunggu oleh setiap sid..dulu saya tak tahu pun apa tu NC..dan tak pernah ambil tahu pun pasal tu.
Selepas setahun join shaklee secara tak sengaja..ni semua kesan tarikan dek nurqasih outlet full la ni..baru dapat aura.Nurqasih selalu pesan..kak su..kalau kak su naik supervisor lepas tu maintain efektif dalam satu cycle nanti dapat naik pentas tau masa anugerah shaklee nanti..Dalam hati..oh ye ke..macam tak percaya je...boleh ke?  

                                                      My first award in cycle 2013/2014

Walaupun zero dalam shaklee,suka suka share kelebihan shaklee kat kawan kawan..lama lama ramai yang berminat.Mulalah serious sikit.Part time..my full time is teacher..Best..dapat buat dua benda dalam satu masa..walaupun agak busy teramat tapi itu yang saya pilih dan saya suka kedua duanya. ..guru itu jiwa saya..dan dalam shaklee saya dapat membantu insan lain menjalani kehidupan lebih sihat..
 NC shaklee 2014 berlangsung selama 2 hari iaitu 7 dan 8 Jun 2014 di Sunway Pyramid City Square.Pastinya tarikh ini menjadi sejarah dalam diari hidup saya.Bersama ditemani oleh suami tercinta cik abe azally.Dapat satu anugerah je pun.Tapi dia punya aura majlis sangat membuatkan saya sangat termotivasi..hehe..Gambar gambar mereka yang top top master berada disana sini..Buat masa sekarang daku hanya mampu bergambar dengan poster2 ajer..  
suhaila abdul

                                                    Terima kasih suamiku.memberi sokongan

Cita2 dan impian untuk juga menjadi seperti mereka memang la ada.Sebenarnya semenjak join shaklee saya lebih terdorong untuk lebih banyak memberi.Mendekati mereka yang berjaya mendorong saya untuk berusaha lebih kuat bukan sahaja dalam shaklee tetapi dalam kerjaya sebagai guru.Banyak benda yang boleh saya aplikasikan ilmu dalam shaklee ke dalam pendidikan dan dari bidang pendidikan ke dalam shaklee..Yang penting saya sangat enjoy dan happy dengan hidup saya sekarang..

Shaklee membantu saya menjalani kehidupan keluarga yang lebih sihat bukan saya sahaja malah teman teman saya juga.Impian saya untuk membuatkan lebih ramai lagi sedar akan kepentingan suplimen untuk menjalani hidup sihat.Sihat adalah nikmat Allah yang paling istimewa.Dengan kesihatannyang baik kita boleh beribadat denga lebih banyak. .menjaga dan menjalani kehidupan bahagia bersama keluarga..

Biarpun saya belum mengecapi berbagai keistimewaan yang shaklee beri kepada sid yang cemerlang gilang terbilang seperti mereka,cukuplah sekadar satu award sebagai permulaan..Kami diraikan dengan diner bertemakan 'Gliter night Gala Dinner'

  

suhaila abdul


                                                              sedapnye makan!!!

Happy dan termotivasi dengan mereka mereka yang hebat..Dulu mereka juga seperti saya..kalau mereka boleh..sudah pasti saya juga.

Kami adalah satu keluarga besar shaklee..Ikatan silatirrahim terjalin di sini..  



                                        Sibaju biru my mom..and others is my  adik beradik yang sporting

 
suhaila abdul

                                                                                 It 's me

Semoga saya akan di bantu oleh Allah mencapai matlamat bersama shaklee disamping dapat membantu insan insan yang memerlukan .Lebih banyak kita memberi lebih banyak yang kita dapat....
Aminn....



I'm SID shaklee
call/wassup me for details 
(0108798077)








No comments:

Post a Comment