Saturday, 21 November 2015

CARA PIKAT HATI SUAMI

Suami puji isteri orang...!!!!

Azlan: Man..aku nak tanya sikit boleh?Ko jangan marah ye..

Man:Aii macam serius je..apa kena dengan bini aku?

Azlan: Dulu aku tengok bini ko kulit bermasalah..merah merah kulit dia,KUSAM dan macam ada ALAHAN je..kesian aku tengok..tapi sekarang kulit dia makin CANTIK..CERAH SEKATA je..tak payah pakai MAKE UP..nampak NATURAL BEAUTY ..

Man: Ooo..ko skodeng bini aku ye..hahaha..memang pun dulu kulit dia bermasalah , alergic dengan produk kecantikan yang dia pakai tu..JERAGAT mula naik..kulit mula KUSAM..apa kebenda tu..ada PARABEN..tu yg jadi camtu...

Azlan: Habis tu sekarang dia pakai produk apa plak?

Man: Bini aku pakai produk 100% SEMULAJADI..NUTRIWHITE nama dia..sejak dia pakai pencuci muka NUTRIWHITE tu, dah tak da masalah ALAHAN KULIT lagi, kesan JERAWAT dan JERAGAT pun makin PUDAR..yang bestnya kulit dia makin GEBU..suka aku usik2 pipi dia...haha..

Azlan: mahal ke produk tu?

Man: Eh  tak la..murah jer..JIMAT betul..boleh guna sampai 6 ke 7 bulan tau..jimat poket aku..lagi satu kalau ko nak tahu..kita orang lelaki pun boleh pakai tau..tengok la kulit aku..makin licin tau...hihi

Azlan: Eh kalau camtu aku pun nak try la bagi bini aku pakai..boleh aku pun pakai sekali..JIMAT poket aku juga...lagipun SELAMAT.....Kat mana nak beli?

Man: Ala senang je..ko telefon , whatsapp pun boleh no ni..0108798077...dia memang ada ready stok..cepat dapat cepat la bini ko CANTIK...

KULIT CANTIK


**********************************
Apa tunggu lagi..hubungi la cepat
0108798077
0108798077
0108798077

5 pelanggan pertama akan dapat hadiah MISTERI....

nutriwhite


#shakleemasjidtanah
#tba #tbaniaga
#iwf #setkulitcantik

0 comments:

Post a Comment