Sunday 24 January 2016

VIVIX BOLEH KURUSKAN BADAN?

Vivix boleh kuruskan badan?

kurus dengan vivix


Biar betul..Boleh ke?

Selalunya bila cerita pasal vivix , mesti orang cerita vivix untuk penyakit kronik, untuk kanser, untuk cantikkkan kulit,tapi jarang orang bercerita bagaimana vivix boleh bantu kuruskan badan..Memang tak salah lagi..Memang boleh pun...tapi macamna?

Ternyata dah ramai pengguna vivix yang semakin kurus dengan pengambilan vivix yang konsisten.
Korang tau tak apa kandungan vivix.Meh klik sini.Saya dah pernah share tentang kandungan vivix dalam entry saya yang lepas.

Antara kandungan istimewa vivix ialah resveratrol iaitu sejenis plolyphenol yang dikeluarkan oleh tumbuhan sebagai pertahanan tumbuhan tersebut kepada penyakit..

Resveratrol sangat baik sebagai ANTI AGING, ia melindungi dan melambatkan kesan penuaan.

Bagaimana resviratrol dalam vivix membantu untuk kurus?

Satu hidangan vivix mengandungai sama banyak resveratrol yang terdapat dalam 100 gelas wine merah.


kurus dengan vivix


Ada 3 cara bagaimana vivix bantu untuk kurus

Cara 1 

Resveratrol akan mempercepatkan kadar metabolisma badan.Ini akan  menggalakkan penurunan berat badan . Apabila metabolisme mula dijalankan secara optimum, pengguna akan membakar lebih banyak kalori, yang membawa kepada penurunan berat badan semula jadi. Ini boleh membantu pengguna menurunkan berat badan, tanpa mengurangkan dengan ketara pengambilan kalori biasa, yang sering membawa kepada perasaan serba kekurangan.

 Cara 2 
 Resveratrol membantu pengguna mengurangkan berat badan adalah dengan memecahkan sel-sel lemak yang sedia ada. Tambahan ini membantu untuk memusnahkan secara semulajadi deposit lemak yang sedia ada, semasa menggunakan sel-sel lemak sebagai tenaga. Ini bukan sahaja akan membawa kepada penurunan berat badan, tetapi kehilangan tulen lemak, dan bukannya jisim otot dan tisu lain. 

Cara 3

Resveratrol menyokong penurunan berat badan adalah dengan menyekat estrogen, yang kedua-dua lelaki dan wanita secara semulajadi hasilkan. Apabila paras yang tinggi estrogen hadir, badan akan menyimpan jumlah yang lebih besar lemak. Apabila hormon ini ditindas, tubuh akan berhenti menyimpan lemak dan akan mula membina lebih banyak otot

Kan dah kata..memang vivix boleh sangat bantu untuk kurus. Satu lagi nak tambah...semasa saya minum vivix ni..memang perut akan rasa macam kenyang jer..tak rasa lapar.Keghairahan nak makan tu pun kurang.Korang pernah rasa tak?

So kalau korang pun nak cari jalan nak kuruskan badan, of course la mesti cuba vivix ni.Bukan setakat nak cantik jer tau minum vivix ni.Banyak lagi kelebihan lain.Nanti saya share dalam entry yang lain.


So kalau korang nak dapatkan vivix ni, boleh hubungi saya 

Lagipun bulan ni ada promosi.Boleh beli 1, 2 ,3,4 5 atau 6 sekalipun.Hubungi saya sendiri kalau nak harga yang melatopp kebabom.


Suhaila- 010 8798077

Facebook- suhaila abdul

instagram- suhailacute21

No comments:

Post a Comment