Sunday, 21 August 2016

MENYESAL SELEPAS 2 JARI KAKI DIPOTONG AKIBAT DIABETES

MENYESAL SELEPAS KENA  POTONG 2 JARI KAKI

Ini adalah kisah benar .Kisah seorang bos yg bisnessnya riban-riban..duitnya dimana-mana bank pun ada..bisnessnya berkembang sana sini..

Suatu hari seorang staffnya mencadangkan kepadanya suplimen bernama vivix kerana penyakit kencing manisnya yg agak kronik.Bahagian kakinya sudah mula menghitam akibat sel-sel yg dah mati..setuju dengan cadangan staff tersebut..dia pun minum vivix berkongsi dengan wifenya..luka-luka kecil dikakinya juga dicadangkan agar mengambil zinc..


ILUSTRASI SAHAJA
Tetapi...
Zinc yg dibeli tidak dimakan..vivix pun kadang2 makan kadang tidak..bila habis sebotol..bos tak nak beli lagi..dia beli air ajaib yg dijual dipasaran katanya bagus utk kencing manis..konsisten minum air tu..staff tersebut kesal dgn tindakan bosnya itu..sebenarnya kesian sangat..tengok bos yg sakit-sakit..jalan dencot-dencot..Bahagian kakinya sudah mula menghitam.Sel-sel kaki sudah mati.Bila staff tu suruh konsisten minum vivix..dikatanya MAHAL..ok..fine..MAHAL..­čśę

Hari raya 2016..staff mendapat tahu yg bosnya telah ditahan dihospital kerana salah satu dari jari kakinya terpaksa dipotong...staff tersebut masih mencadangkan dia minum vivix..tapi jawapan bos tetap sama..MAHAL..

Dan pada hari ini..staffnya itu mendapat panggilan dari isteri bos menyatakan suaminya baru sahaja selesai memotong 1 lagi jari kakinya...dan ketika ini isterinya nak vivix dan omega utk suaminya yang terlantar kesakitan dan juga masalah kencing manisnya telah menyebabkan 
BUAH PINGGANGnya pula ROSAK..TAHAP 3..Mujurlah stok vivis saya memang saya simpan untuk kes-kes emergency.Alhamdulillah dapat sampaikan kepada bosnya.

Semoga bosnya dapat meredakan sakitnya dengan bantuan vivix..tapi INGAT..hanya kerana tak mahu keluarkan rm 4xx dia terpaksa mengeluarkan mungkin rm xxxxx dan yang sedihnya jari-jari kakinya sudah TIADA..buah pinggangnya ROSAK..pastinya bos dah TAKKAN kembali normal seperti dulu lagi.kerana sayangkan duit kini dia telah kehilangan duit berbelas ribu dan juga anggota badannya juga tidak dapat diganti lagi.Menyesal pun tak guna.Apa nak buat.Minum vivix 100 botol pun tak dapat nak tumbuhkan kembali 2 jari kaki bos tu..huhu..
KENCING MANIS

Ilustrasi sahaja

Saya pasti masih ramai sangat pesakit-pesakit diabetes diluar sana yang mengalami nasib yang sama.Tapi belum berjumpa penawarnya..

JANGAN TUNGGU LAMA2 NANTI MENYESAL TAK SUDAH.JANGAN JADI MACAM BOS INI..IKHTIARLAH SEBELUM KAKI ANDA ATAU AHLI KELUARGA ANDA PULA YANG DIPOTONG..

KENCING MANIS
Ilustrasi sahaja


Kenapa saya sangat-sangat mengesyorkan vivix ni untuk pesakit kencing manis?

Sila baca disini apa khasiat vivix untuk pesakit KENCING MANIS

Jika anda inginkan konsulatasi PERCUMA dan VIVIX  dari saya boleh wasap
Su
0108798077
Saya berpengalaman minum sendiri dan ramai pelanggan-pelanggan saya terdiri dari pesakit kencing manis.

No comments:

Post a Comment