Saturday 10 December 2016

AZAM TAHUN 2017

Hari ni adalah hari paling malas sedunia..tapi dalam malas malas pun siap juga la benda-benda penting..cuma belum ada mood nak siapkan assigment..

Sambil dok termenung..fikirkan masa depan..lagi berapa hari je dah nak masuk tahun 2017..dah banyak benda yang dilalui di tahun 2016..kenangan manis dan kenangan pahit semuanya ada.. apa yang dah terjadi biarlah ia menjadi sejarah ..Yang pastinya 2017 yang bakal datang perlu dirancang..
.
Ok akak nak bayangkan..ketika tarikh ini 11 Disember 2016 ..apa dah jadi pada akak pada 11 Disember 2017

1. Masa ni akak dah capai car bonus..jadi car bonus mula dapat dari bulan Februari 2017..makanya hasilnya dikutip setiap bulan..duit bonus nak beli kete idaman..cik abang dok bagi gambar -gambar keta dah..waaaa..terujanya nak rasa beli..



2. Masa tu akak dan anak-anak bisness semuanya dah naik sama sama..5 orang leader terhasil. Lin, Yasmin, Fatin, Ani, Hidayah..busy buat coaching sana sini..

3.Dah dapat melancong Percuma bersama shaklee..Krabi naik kapal Titanic ngeh ngeh..

4.Masa ni bonus dah masuk 5 angka.wow..tak sabarnya..

5.Study..masa ni dah masuk semester 3..tengah busy siapkan tesis..dah sampai bab 4 dah ni...hmmm

6. Bawa anak melancong sama-sama at least 3 kali dalam setahun dalam Malaysia

7. Lebih banyak menyumbang zakat dan sedekah sekurang kurangnya rm 200 sebulan.

8.Melancong ke Korea dengan geng geng GBS UKM..


ukm

Setakat ni..itu je yang terfikir..harap harap setahun akan datang segala yang tersenarai ni menjadi kenyataan..amin..doakan saya ye..
.
Tapi sebelum tu..jom hayati video ni..kenangan akak selama 6 tahun di SMKGB bersama teman teman dan anak anak murid tersayang..selamat tinggal 2016..welcome to 2017



No comments:

Post a Comment