Wednesday, 7 December 2016

DUIT BONUS SHAKLEE BUAT SIMPANAN UNTUK ANAK BELAJAR

Rindu tunggu anak ibu balik ..dah lama tak jumpa..dengar suara jek..hihi..
.
Ini anak sulung kak su..umur dia 18 tahun..sekarang belajar kat Kolej di Kelantan..jauh dr Melaka.
.
Sekejap je masa berlalu..dah masuk belajar kolej..biasa la kan..kalau dah belajar kolej ke..belajar kat u ke..kos belajar mami and dady kena la tanggung..
.
Syukur alhamdulillah..walaupun tiap2 bulan ibu dapat gaji..tapi bonus shakli banyak sangat membantu..ni la masanya nak tolong suami..duit bonus tiap2 bulan memang ada khas utk anak2 belajar..hantarla kemana kelas tusyen ke..tahfiz ke..pakai duit bonus je..
.
Sekarang kos kan semuanya dah mahal..jadi tak da la rasa beban sangat nak keluarkan belanja anak2 belajar..belanja makan..bagi apa yg dorang suka.
.
Korang pun boleh juga..buat part time ke..full time ke..ok jer..yang penting kita jgn asyik mengeluh..tapi carilah jalan utk tambah pendapatan sampingan..
.
Kalau ada banyak sangat masa depan tv atau fb..tu maknanya anda ada banyakkk masa utk buat benda yg lebih bermanafaat..

Duit bonus shaklee

.
Kak su
010.879.8077

#shakleewarrior
#tsunamishaklee
#GMFtsunami
#gmfbot

0 comments:

Post a Comment