Wednesday, 7 December 2016

BEKAS LETAK VITAMIN UNTUK TRAVEL

Hari ni nak gerak lagi ke UKM..seminggu 2 atau kali berulang alik..tapi disebabkan esok dan jumaat ada kelas..jadi kena la tidur kat UKM..
.
Kalau mula mula dulu sewa hotel bajet kat Bangi untuk 1 ke 2 malam..share 2 orang sebilik..harga hotel ok la ..tak mahal sangat..dalam 1 malam rm 83 .
.
Selalunya bila travel memang malas nak bawa botol2 vitamin..disebabkan besar botol botol tu contohnya macam esp..vitamin c..omega..makanya last last tak bawa langsung..
.
Jadinya bila kat sana dah terskip makan vitamin..tu la pasal..yg tak bestnya..
.
Sekarang ni rasa exited pulak tengok bekas ni..cantik..comel..boleh isi ESP sekali..
.
Jadi setiap lapisan ni cukup untuk vitamin kak su seharian..
.
Jadinya bubuh khas untuk 2 hari makan..dan selebihnya nanti nak sedekah kat kawan kawan makan sama..hihi..best kan jadi kawan akak..dapat makan vitamin free..😄😄😄.
.
Korang nak ke bekas vitamin ni juga ke?
Mesti nak kannnn..
.
Senang je..korang boleh buat belian dengan 150uv..dapat la beli bekas ni murah..rm 13.80 aje..
.
Bila tengok bekas cantik macam ni..kak su rasa terlebih exited pulak nak makan vitamin vitamin tu..hihi..
.
Kalau korang nak kena cepat tau..hanya bulan disember ajer promosinya..lepas tu ..selagi stok masih ada..kalau tak da..kim salam nak dapat..berebut orang tunggu..😢

Whasap kak su cepat tau
0108798077
Bekas letak vitamin

0 comments:

Post a Comment