Friday, 9 December 2016

PELUANG JANA INCOME 5 ANGKA BERSAMA SHAKLEE

Hai semua..akak nak bercerita hari ni pasal.students IPT..masa first day mendaftar sebagai graduan UKM..ramai akak jumpa dengan adik2 freshie..muka semua muda muda belia je..tak macam kami..muka mak mak sangattt..


So masa perkenalkan diri ramai la juga adik adik yg fresh graduate ..dan belum ada pengalaman kerja..bila tanya kenapa tak kerja lepas habis degree..jawapan yang sama dari diorang ialah..tunggu panggilan kerja..dah temuduga tapi tak di panggil panggil lagi..so dari duduk rumah lebih baik sambung belajar..

Lepas tu akak pun tanya lagi..korang sambung belajar siapa yang tanggung?

..biasala jawapan diorang ialah mak ayah tanggung atau pinjam dari PTPTN...umur dah 23 ..24 dan ada yang dah bertahun menganggur..

Nampak tak adik2 senario sekarang? Kerja pun susah nak dapat walaupun korang ada degree...so takan setiap bulan masih nak mak ayah tanggung lagi...sampai bila..??

Meh akak cadang peluang keemasan buat korang ...

Kalau akak yang dah ada anak 5..masih bekerja dan belajar pun mampu buat bisnes lagi kenapa korang yang belum punya komitmen besar masih menanti kerja datang mencari?

Cabar diri guna ilmu degree korang untuk hasilkan sesuatu yang bermanafaat dan jangan tunggu lama -lama baru nak bertindak..

Keluar dari memikirkan hanya makan gaji setiap bulan sedangkan korang boleh tentukan berapa korang nak sebulan..

PELUANG MENJANA INCOME BERSAMA SHAKLEE terbuka luas..

Akak  sedang mencari calon BUSINESS PARTNER.

Kriteria yg utk jadi Business Partner akak mudah ajer..

1. Yang betul2 memerlukan duit / suka duit
2. Yang sanggup belajar dan diajar
3. Yang berpikiran positif
4. Yang suka dan berani terima cabaran
5. Yang tidak mudah give up

Jika anda ada kriteria di atas, cepat2 wasap akak tau..

Jangan risau, Modal tak perlu besar tapi pulangan besar bergantung kepada usaha anda.

Disamping menjana income ..anda boleh tingkatkan kesihatan keluarga rakan dan seterusnya masyarakat yang ramai sangat perlu dibantu

Akak  akan ajar anda dari Zero hingga anda blh jadi Hero; yg penting anda sanggup belajar.

...Bisnes Shaklee bisness Ekslusif ....

Ramai  pelajar IPT lain sekarang sudah cuba ambil langkah bijak mencari extra income😍

Anda bila lagi?

Semangat mereka sangat membara.
Mereka mampu menjana income 4 angka setiap bulan.

Anda juga blh menjadi seperti mereka yang dah berjaya... TRUST ME!

Bisness shaklee

Hubungi kak su

010 8798077

Leader of IWF

Together We Succeed!

0 comments:

Post a Comment