Saturday 27 January 2018

PENGEDAR VIVIX SHAKLEE NEGERI MELAKA

Assalamualaikum dan hai semua.

pengedar vivix shaklee melaka

Hari ni saya nak kenalkan diri saya. Saya Nor Suhaila Abdul adalah pengedar shaklee yang sah. Saya mempunyai ready stok vivix untuk COD kawasan Masjid Tanah , Alor Gajah, Kuala Sungai Baru, dan Melaka. Jika anda di luar kawasan melaka saya boleh membuat penghantaran percuma kerumah anda.

Saya adalah pengdara vivix shaklee sejak tahun 2013. Anda boleh hubungi saya di 

Email : suhailaabdul02@gmail.com
No ID: 949183
Wasap: www.wasap.my/60108798077
telegram: 010 8798077

Saya adalah pengguna vivix sejak tahun 2013 dan sejak dari itu saya menjadi pengedar vivix ke seluruh Malaysia secara COD dan postage adalah PERCUMA.

Jika anda dapatkan vivix daripada saya, anda akan mendapat perkhidmatan konsultasi sesuai dengan masalah kesihatan dan berkesan mengatasi masalah anda secara percuma PERCUMA. 

Nak berjimat sehingga RM 200 , CASH MONEY dan KEAHLIAN PERCUMA? 

Sila hubungi saya segera klik sini www.wasap.my/60108798077

Nak dapatkan vivix dengan segera?

KLIK SINI>>>>>>>>>>>>>>>VIVIX SHAKLEE





No comments:

Post a Comment