Wednesday 19 October 2016

MASTER AND SHAKLEE

Bangun  4.30 pagi urus rumah dan anak2..setiap selasa dan jumaat kelas di ukm full dari pagi sampai malam..perjalanan ambil masa 4 jam sehari..tempuh jem tempuh panas..stress..
.
Nak kata penat ofkos la penat sangatttt..penat badan..penat otak...sib baik hari2 ada cikli boleh bantu bagi tenaga..
.
Cara bisness dirumah

Hari isnin..rabu..khamis..sabtu ..ahad ada kat umah..bukan bersenang lenang..kalau dah hadap kerja ..mmg tak ingat makan..dapat pula kawan2 yg proaktif...buatkan diri tak senang duduk kalau dorang siap aku tak siap2....buku dah penuh rak...jurnal nak baca sehari 10..tu pun sikit.. semua kena buat sendiri...cari sendiri..internwt plak lembab shapalih...adussss..sabar yo lar...
.
Malam ada kelas dgn geng geng #gmf spt yang dijadualkan...tulis blog..sharing fb..jaga anak2 cikli sendiri..mengadap anak2 buat homework..tak sempat nak tengok drama mr pilot ke..abang bomba ke..yg ku tahu..jurnal..jurnal..jurnal..asiment..asiment asiment..😂😂😂..
.
Mungkin korang yg postgraduate kata dorang boleh relek2..tapi bukan aku..ye la..umur dah banyak baru nak belajar..ada krik..krik la juga kan..hahahaha...tapi tu bukan penghalang utk teruskan perjuangan yg aku sendiri cari..aku sendiri nak..
.
Tapi...
Setiap kesusahan pasti ada balasan..hanya kebergantungan pada yg satu...yakin Allah akan bantu..dan hari ni terasa sebak bila bisnes cikli aku..tengah2 bulan dah efektif..sales 10k +++..syukur alhamdulillah..walaupun aku tak sehebat mereka..tapi itulah pencapaian terbaik buat aku ...sblm ni tak busy sangat pun..tapi tak plak capai camni...terima kasihla kepada semua yg support ex anak2 ibu..suami..mak gmf NoorAzmiah Mohamad..geng2 IWF..ireach leaders yg tak jemu2 bagi semangat dan nasihat...kawan2 yg support..
.
Lepas ni nak kejar car bonus plak..doakan saya berjaya ye kawan2...berjaya dlm study..berjaya dlm cikli...
.
Alang2 buat cikli..biar sampai jadi master..

Alang2 study biar sampai dpt 1st class..

Sekian..
Nukilan rasa..dipagi hari khamis 20 oktober 2016...
.

Su0108798077

No comments:

Post a Comment