Thursday 3 April 2014

JATUH CINTA MALAM PERTAMA..

Cuti sekolah yang panjang....hujung tahun 2012.. memang besttt,,time ni la nak cuti panjang sikit..tak yah ada kelas tambahan..Balik kampung dah sudah..seminggu tu kira paling lama la duduk kt kampung..biasala..selama kahwin dengan en azally..timing balik kampung maksimum 4 hari jek...sampai adik beradik pun dah boleh baca dah otak cik abang i yang cute tu..cute ker? dulu dia cute..macam faizal hussain..haha..pasal tu terpikat kut..tapi harapan nak cari calon hidung mancung...dipertemukan jodoh dengan hidung jambu...hehe..tapi macho beb...dah beranak lima dah...biarpun hidungmu tidak semancung seludang tetapi tetap i sayanggggg.

Biasanya bulan disember 2012 memang saya menanda kertas 3 fizik SPM..makan masa hampir 3 minggu..dapatla sikit2 upah kasi anak makan KFC..hehe..
dah selesai menanda paper exam ..mula la..aku dengan kak long ..kak ngah dengan dak miah..komplot2 la...owg pompuan katakan..nak jalan2 shopping2...dapat la juga pergi jalan2 kat GM  selangor..
Rupa-rupanyaa..dalam kete nak ke GM tu..dak miah memulakan misinya mencucuk suku sakat dia..haha..nak tau apa yang dia cucuk....PROMOSI KOLEGEN SHAKLEE....time tu tengah promosi...apa lagi ...dah nama nye pompuan memangla sibuk nak cantik..tak cukup cantik lagi ke???
rasanya memang belum cukup catik..gebus..mulus-mulus..so berangan la tengok fliers kolegen tu ....kulit gebus..licin...tak lepas pelung lagi dah..kita pun kongsi le 3 orang...kak ngah borong lebih...biasa la..orang senior ni bajet lebih....maka bermulalah episod cinta ku padamu...
balik je dari pergi window shopping  tu..tak da tunggu tunggu lagi dah...malam tu terus bancuh kolegen ..errkkkkkk..rasanye boleh tahan..bau ikan...menurut  dak  miah..kolegen ni diambil dari kolegen sisik ikan merah dari laut dalam...nak cantik punya pasal...sanggup atasi rasanya..tambah milo lebih lebih..sedappppp..
nak save bajet..saya minum selang sehari..lepas hari ke 3 saya dah mula rasa..kulit semakin lembab..
selepas 15 sachet habis..apa lagi..memang terasa la perubahannya..kulit semakin cerah..lingkaran gelap bawah mata dah semakin pudar...
alhamdulillah...so saya terus menyambung lagi mengambil kolegen tu...
nak tau takkk...semasa saya minum kolegen tu..saya  sedang menyusukan anak..masa tu usia faheimy..baby boy  10 bulan...kulit dia pun jadi gebu...best..best...
nak tengok tak kulit saya sebelum dan selepas...haha..jangan terperanjat...


PERINGATAN: MINUM KOLEGEN TIDAK MENYEBABKAN ANDA SEMAKIN TINGGI.....hahahahaa....


jom kit tengok.....




GAMBAR SEBELUM....

 Saya pun tak sangka..perbezaan ini sangat saya rasai..
Usia hampir mencecah 40 tahun tetapi kulit terasa semakin lembab dan jeragat semakin berkurangan...



 AFTER   2014



Amacam..berbaloi tak???
tak rugi beli..
tunggu apa lagi..jom la order..
pasal dek kolegen ni la..akhirnya saya mendaftar jadi ahli..
sekarang bergiat aktif...
dari suka-suka..dapat menjana income...
BERBALOI-BALOI..



MESTI MINAT..
call/wassup suhaila abdul 0108798077

bye ...cau cin cau...^...............^
                                 ***
                                 *


3 comments: