Thursday, 17 April 2014

BETULKE MINUM VIVIX RAMBUT GUGUR?

Teringin nak sharing malam ni..pasal vivix...Saya adalah pengguna vivix sehingga saat ini..First time rasa vivix..emm..sedap..sampai jilat sudu lagi..Rasanya kalau boleh minum lebih -lebih memang nak..Tapi tak boleh  hanya sadu sudu teh je tau..guna sudu plastik ye..Lepas je minum..tido malam terasa tekak panas,rupanya kurang minum air..vivix panas..so kena minum air 3 ke 4 liter sehari..Selepas dua minggu saya mula demam..kepala rasa macam nak pecah..pening ..badan tak la panas sangat tapi badan sakit-sakit..migrain teruk..nak bangun pun goyang..tidur je la...selepas dua  hari kembali sihat..

Minum lagi..rambut pula mula gugur pulak.....alamak..risaunye..tak sikat rambut pun rambut dah gugur..so saya elakkan dari sikat rambut terutamanya selepas mandi dan rambut basah..dalam bilik penuh dengan rambut gugur..tapi saya masih teruskan minum..kini selepas 4 bulan mengambil vivix secara konsisten rambut saya sudah tidak gugur lagi..Anak rambut mula naik dan rambut baru lebih hitam dan tebal dari rambut sebelumnya..

Rupanya simptom yang berlaku pada saya merupakan healin crisis...demam dan pening sakit dibahagian kepala menunjukkan kesan migrain dan stress yang berpanjangan.....memang pun..selalu stress dengan kerja-kerja yang tak pernah habis..simptom rambut gugur menunjukkan sistem ginjal saya yang lemah..sememangnya ginjal saya memang lemah..sering mengalami kencing kotor dan pernah mengalami batu karang...

Sekarang,dengan izin Allah,saya jarang dijangkiti selsema,demam,migrain..malahan masalah batu karang dan kencing kotor juga sudah tiada..saya rasa badan lebih sihat dan bertenaga..kalau dulu pukul 9 malam saja dah tak tahan mata ni nak tidur tapi sekarang masih boleh bertahan sehingga 11 malam.bangun pagi pun badan rasa lebih ringan..

nak tahu apa yang lagi best..extra...kulit lebih cantik dan terasa kulit lembab semulajadi..best kan...semuanya dengan izin Allah..segalanya mungkin..kita hanya berusaha...hanya Allah yang akan menentukannya...




Sesi possing sesuka hati..kah kah kah..
                          
Macam ni rupa vivix...saya juga minum vivix yang dicampurkan dengan kolegen shaklee...jom try test..
VIVIX

 BOTOL CANTIK..SAYANG NAK BUANG..SIMPAN LAGI...




ISTIMEWANYA VIVIX



NAK TRY 
JOM LA CONTACT SAYA 010 8798077

SAYA PENGEDAR SHAKLEE MASJID TANAH-ALOR GAJAH-SUNGAI UDANG-KUALA SUNGAI BARU




0 comments:

Post a Comment