Saturday 19 July 2014

SIAPA SAYA?

suhaila abdul
Assalamualikum...
Terima kasih kerana sudi melawati coretan dalam blog saya ni...

Nak berkenalan dengan saya...
My full name..Nor Suhaila Abdul..Berasal dari Penang..bukan anak mummy tapi anak Abdul bin Ahmad.
Telah berkeluarga dengan pasangan hati Noor Azally bin Mohamad.

Anak?
Anak dah 5, anak sulung dah berusia 16 tahun , anak ke dua 13 tahun, anak ke tiga 11 tahun, anak ke empat 6 tahun dan anak bongsu 2 tahun...

Kerja?
Kerja cikgu...dah 18 tahun mengajar..sekarang mengajar di SMK Ghafar Baba Masjid Tanah Melaka..
Saya adalah guru fizik dan guru matematik...

Why Shaklee?
Kerana semenjak menggunakan suplimen shaklee, kesihatan saya dan keluarga bertambah baik..Kemudian peluang yang shaklee beri untuk ahlinya mencari pendpan tambahan tidak disia-siakan...kira part time job..Alhamdulillah..semenjak berkongsi kebaikan shaklee,semakinn ramai yang menikmati kehidupan yang lebih sihat..itulah anugerah Allah yang paling penting..SIHAT...
Salam shaklee saya sebagai seniour supervisor..masih mencari ilmu dalam dunia pendidikan dan dunia perniagaan...

Yang penting ...semua yang ada disekeliling aku adalah sumber inspirasiku...

maka wujudlah DUNIAKU ISPIRASIKU.....

Semoga segala perkongsian ini dapat memberi manafaat kepada pembaca yang sudi singgah ke blog saya...terima kasih daun keladi...
rajin rajinn singgah lah lagi...


1 comment: