Wednesday, 9 July 2014

KURUS KEDING BUKAN CANTIK PUNNNN

Hari hari saya pergi kerja mesti bawa beg minimum 3 beg..satu beg laptop..beg bahan kerja sekolah,beg barang shaklee dan handbag...kalau tertinggal salah  satu pun akan susah jadinya..Satu beg shaklee penuh dengan vitamin sebab hari hari mesti ada permintaan.Yang paling ramai nak tu lah dia..set kurus paling bajet...
 Ramai juga member yang badan berisi nih..maybe banyak sebab kut depa gemuk...korang pun...termasuk tak dari sebab berikut?


PUNCA PUNCA GEMUK
  • tenaga tidak seimbang dalam badan
  • gaya hidup yang tidak aktif
  • genetik dan faktor keluarga
  • faktor kesihatan
  • ubat ubatan
  • emosi
  • merokok
  • umur
  • hamil
  • kurang tidur

 Sebab dik permintaan yang tinggi pada set kurus bajet ni..saya rasa..mesti la diorang makan dan banyak kesan baik..sebab ramai kawan kawan beri feedback positif..

Disini saya mencadangkan set slimming yang sangat menjimatkan dari shaklee.Set yang sangat menjimatkan dimana kosnya di bawah harga Rm 200.Jika anda berdaftar sebagai ahli harga lebih menjimatkan.
Set slimming bajet shaklee adalah terdiri daripada lecithin alfalfa dan herbalax.Jom tengok apa fungsi setiap produk.

Set slimming bajet

LECITHIN

  • memecahkan lemak dan menolong mengurangkan berat badan
  • menurunkan paras kolestrol dalam serum

HERBLAX
  • memudahkan pergerakan usus dan menghindarkan sembelit
  • memudahkan fungsi usus
  • mengurangkan bau badan
ALFALFA
  • kaya dengan nutrisi dan mineral surih
  • mengandungi enzim penting untuk penghadaman makanan
  • melegakan rasa kebas dan sakit sendi
  • mengurankn toksin
  • merendahkan kolestrol

set kurus

hubungi
suhaila abdul
0108798077

DAPATKAN SEGERA DENGAN KLIK IKON BERIKUT     


                                  HERBLAX           LECITHIN                 ALFALFA

0 comments:

Post a Comment