Monday 1 February 2016

CARA DAPATKAN KULIT GEBU DENGAN CEPAT DAN SELAMAT

Assalamualaikum.Jumpa lagi kita..hari-hari saya nak update pasal vivix..jangan la termuntah pulak ye..korang mesti baca sampai habis..sebab kali ni saya nak share testimoni mereka yang dah berjaya mendapatkan kulit cantik dengan bantuan vivix.

Sebelum tu korang tonton dulu video ini...

VIVIX ANTIPENUAAN SELULAR



UMMI ZAINAB~ MASALAH RESDUNG DAN KULIT BERJERAWAT

Saya Ummi Zainab Mohamad, Nama glemer di Fb Ummi Ussi (Cik Zai). Mula kenal Shaklee pada tahun 2013 dan sah menjadi SID pada 3 September 2013 . Sebelum ini tak pernah kenal apakah itu Shaklee .. Tak pernah tau dan tak pernah diberitahu walaupun saya yang sangat aktif berinternet

Saya pernah cuba suplemen Esp, Vivix, Vitamin C, Vitamin E, Alfalfa Complex, B-Complex.Omega Guard,Herblax dan set skincare pula saya memilih Skincare Enfuselle (masa itu saya pakai sebab kulit muka teruk) sekarang dah takde jerawat saya kembali setia dengan Set SkinCare Nutriwhite (Kulit dah kelihatan normal dah). Memang banyak saya guna suplemen shaklee tetapi saya tak beli semua sekaligus la. Ada duit saya topup sikit untuk suplemen . Saya laburkan untuk diri saya sendiri. Semua BERJAYA kerana saya KOSISTEN guna selama 2 tahun.
.
Alhamdulilah, Allah dah temukan saya dengan suplemen yang sangat berkualiti dengan ujian klinikal yang terbaik dan ia sangat sesuai dengan diri saya. Tahniah untuk diri saya sendiri dan juga untuk berjuta-juta pengguna/testimoni lain yang telah berjaya bersama Shaklee. 
.
Yang masih ragu-ragu dengan shaklee . Cuba dulu .. Alami sendiri.. Jangan buat andaian sebelum mencuba. Apa-apapun semoga testimoni ini memberi manfaat pada semua . 

Kulit cantik

Kulit semakin cantik dan licin

TESTIMONI KULIT CANTIK 2


cantik

 Bukan setakat kurus malah kulit semakin cantik


And suprisingly, after two weeks berturut-turut nana makan vivix secara konsisten, antara kesan yang nana dapat ialah

1) Berat badan turun 6kg! TEngok perbandingan dalam gambar di atas

2) Kulit semakin LICIN dan FLAWLESSS.. Ramai tegur kulit nana nampak makin glowing mowing especially bila jumpa dekat luar.. Sampai tak keruan jadinya tau.. *gediks tampo kang*

3) Kulit semakin CERAH SEKATA dan TEGANG.. Well you ollsss.. Vivix ni anti-aging TERBAIK satu dunia.. Memang TAK MUNGKIN lah kalau vivix tak dapat membantu anda untuk dapatkan kulit yang cantik ye..

4) Muka semakin RUNCING.. Yang ni memang ketara.. Ramai yang beritahu nana sebelum ni nana nampak kurus kat badan *ilusi optik..mereka tertipu* tapi muka je bulat tembam.. Haha! Actually nana suka je muka tembam macam ni.. Nampak comel sikit hahahktui Tapi kalau dah itu kesan yang ku terima selepas makan vivix, daku relakan sajooo.. So hampa yang muka TEMBAM and hampa tak suka tu, sila lah ambil vivix ye!

TESTIMONI KULIT CANTIK 3


cantik
Rahsia kecantikan Ayu Raudhah

Selain mengawal pemakanan, saya turut mengamalkan minuman kesihatan iaitu vivix shaklee.

TESTIMONI KULIT CANTIK 4

cantik


Baru consume vivix tak sampai 2 weeks dah nampak perubahan..liang liang pori kat muka dah mula hilang.Baru perasan tadi.2 3 kali juga belek muka kat cermin tadi, alhamdulillah.InsyaAllah akan terus cosume vivix ,nak gak kulit cantik gebu macam uollss...


cantik

Selepas 6 minggu consume vivix

cantik

Kulit semakin licin selepas 14 hari consume vivix



cantik

Artis terkenal Rita Rudaini juga pengamal vivix.

Sebelum tidur wajib ambil vivix dulu , nak tau khasiat vivix? mmmm..memang banyak sangat.Salah satu detox darah,walaupun harga vivix agak mahal tapi sangat berbaloi..Orang cakap duit boleh di cari kann..kesihatan tu penting ..cegah sebelum terlambat..sekali ambil vivix ni anda akan rasa perubahan ..insyaAllah dengan izinNya ..


Ada banyak lagi testomini pengguna vivix yang telah berjaya mendapakat kulit idaman...saya pun pengguna vivix...mai nak belanja satu gambar..


cantik

Saya juga pengguna tegar vivix

Ok rasanya cukup dulu sharing tentang cara nak cantik dengan vivix ni.Nak tau lebih lanjut cerita tentang vivx ni boleh hubungi saya

wsap/telegram/call  0108798077

fb:suhaila abdul

instagram:suhailacute21

Nanti kita boleh bercerita panjang okey...
bye...








No comments:

Post a Comment