Tuesday 2 February 2016

VIVIX SELAMAT UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Anda ada masalah buah pinggang? Kalau dulu susah nak cari penawar sakit buah pinggang tapi sekarang ,dengan kemajuan sains dan tekologi , terhasillah satu produk yang dinamakan sebagai vivix yang telah membantu ramai pesakit pesakit buah pinggang di luar sana.Malah dalam entry saya yang lepas saya pun alami masalah buah pinggang. Nak tahu lanjut boleh KLIK SINI


cara ubati sakit buah pinggang


Berikut adalah testimoni-testimoni pengguna vivix yang berjaya mendapat kesan positif selepas pengambilannya.

TESTIMONI 1 PESAKIT BUAH PINGGANG SEMBUH

cara ubati sakit buah pinggang

Saya ada customer yang kes macam ni sebijik, seorang kerani sekolah yang ayahnya ada masalah buah pinggang dan batu karang.Selepas sebotol vivix , buat blood test , alhamdulillah dengan izin dan kuasa Allah swt keadaan buah pinggang kembali normal dan batu karang pun dah tak ada.


TESTIMONI 2 PESAKIT BUAH PINGGANG


cara ubati sakit buah pinggang

Suami saya ambik vivix lepas didiagnose penapis buah pinggang bocor (nephrotic syndrom) pada oktober 2014.Selepas sebulan konsisten minum vivix , bacaan protin turun sedikit.Selepas 3 bulan bacaan dah negatif .Dan doktor pakar nefro pun dah stop semua ubat dan appointment.Alhamdulillah.
Ada seorang kawan suaminya 2 tahun bergantung ubat doktor Nephroticnya masih lagi ada protin dan simptom-simptom dan tiada perubahan .Selepas saya cadangkan vivix , alhamdulillah sihat dah dia.Vivix memang terbaik

TESTIMONI 3 PESAKIT BUAH PINGGANG


cara ubati sakit buah pinggang

"Saya sendiri ada persistence proteinurea, sejenis penyakit renal/buah pinggang(pengeluaran protin dari buah pinggang akibat kebocoran filter buah pinggang.Saya amalkan suplimen shaklee dan alhamdulillah ukuran kuantiti protin yang keluar sekarang negative!Tiada lagi protin yang keluar sedangkan dari awal time dapat detect problem renal ni doc bagitahu susah untuk baik...masa saya ambil ubat -ubat  yang hospital bagi ,memang takde perubahan ,tapi syukur alhamdulillah ..bila saya amalkan suplimen shaklee ,semakin positif.Semua dengan izinNya kan.so yang penting ,yakin dengan produk ni yang established , banykkan minum air dan tawakkal kepadaNya"


Nak tahu lebih lanjut tentang pengalaman dan nak tahu tentang vivix
boleh hubungi saya 

tel/whasp/telegram  0108798077
fb:suhaila abdul
intagram: suhailacute21

Ni la vivix



ORDER NOW....CLIK HERE


cara ubati sakit buah pinggang

Pengedar shaklee Masjid Tanah,Kuala Sungai Baru, Sungai Udang ...boleh COD ..yang diluar kawasan ..pos kan aderr...



No comments:

Post a Comment