Wednesday 10 February 2016

TESTIMONI PESAKIT KANSER KEMBALI SIHAT SEPERTI SEDIAKALA

Teringat lagi masa pergi National Conference tahun 2014 dan 2015.Masa National Conference ni memang kita akan jumpa ramai orang-orang hebat dalam shaklee ,dari Roger Barnett  sampaila kepada distributor.Dalam National Conference ni, ramai yang dapat naik pentas untuk menerima anugerah khas masing masing selepas berhempas pulas berusaha, siap dapat check beribu-ribu lemon lagi diorang tu...jeles aii...

Salah seorang yang saya teringin sangat nak jumpa ialah Master Law ni.Saya dengar cerita dari upline yang Master Lau ni adalah pesakit kanser, dan sekarang ni dia nampak lebih muda dari sebelum dia sakit.Tengok dalam gambar tak best la kann..mesti nak tengok live

Akhirnya dalam kedua-dua National Conference tu saya dapat jumpa dengan Master Lau, walaupun tak de la p borak dengan dia..Pandang dari jauh pun ok la tu...Betul la seperti apa yang dikata..Memang dia nampak muda sangattt...haha..hansom pulak tu..kulit punya la licin kalah orang pompuan tau...

Kalau korang nak tahu , Master Lau ni adalah pesakit kanser paru-paru lebih 10 tahun..Dia hampir berputus asa dengan sakit kanser dia tu.Tengokla gambar ni.Dengan pemakanan seimbang dan pengambilan vivix secara konsisten , beliau kini bukan sahaja 100% bebas kanser malah 25 tahun lebih muda.

Memang bagus tau kandungan vivix ni.Bahan aktif dalam anggur iaitu resveratrol mampu membunuh 44% sel tumor dalam badan.Resviratrol dalam vivix bersamaan dengan resviratrol dalam 3000 gelas wine merah.
















testimoni kanser
Menurut laporan kajian terbaru yang dibuat oleh Univesiti Of Missouri pada Oktober 2013 , lebih banyak sel kanser yang mati jika pesakit dirawat menggunaan gabungan RESVIRATROL (kandungan utama VIVIX) dan radioterapi berbanding rawatan dengan radioterapi sahaja.

Bukan Master Lau sahaja yang berjaya sihat dengan bantuan vivix .Ikuti testimoni-testimoni mereka yang juga berjaya mengurangkan masalah penyakit kanser.



testimoni kanser



testimoni kanser


Gembira sampai nak nangis tadi bila cucu shaklee ku whasapp bagitahu ada berita gembira.Doktor sahkan KANSER OVARI yang dihidapinya dah clear.Alhamdulillah .Ku berdebar-debar je setiap kali order stok.hatiku tak putus doa bila dia cakap nak pergi hospital.Sangat konsisten makan suplimen dan sabar hadapi ujian.Sekarang dalam usaha nak dapatkan cahayamata.Tolong doakan moga dipermudahkan.




testimoni kanser

Mak Su misah ada kanser payudara kedua-dua belah kiri dan kanan.Selepas dia minum vivix habis 1 botol dia pergi check , sebelah dah hilang.Tinggal sebelah je lagi masih ada tapi tak teruk dah.
Dan dia bagitau dia minum vivix shaklee dan doktor suruh dia teruskan minum vivix shaklee .
Doktor pun cakap shaklee bagus.Sebab tu Misah teruja sangat dengan vivix..


kanser


KENAPA SAYA SYORKAN ANDA AMBIL VIVIX?

Beberapa kajian telah menunjukkan bahawa resveratrol boleh membantu pencegahan penyakit kanser: 

1.Menurut laporan dari Annals of the New York Academy of Sciences 2011,beberapa kajian awal menunjukkan bahawa resveratrol mungkin mempunyai kesan anti-kanser.  

2.Dalam satu kajian 2008 pada kultur sel, resveratrol membantu menyekat perkembangan kanser payudara di peringkat awal.

 3.Diterbitkan dalam Penyelidikan Pencegahan Kanser, kajian itu mendapati bahawa resveratrol membantu menghalang estrogen dari bertindak balas dengan molekul DNA dan membentuk sebatian yang menandakan permulaan pembentukan sel kanser.

3.Menurut laporan yang diterbitkan pada 2007 oleh  Biologi Kanser & Terapi. Penulis laporan itu mendapati bahawa resveratrol muncul untuk menjejaskan semua peringkat karsinogenesis (di mana sel-sel normal berubah menjadi sel-sel kanser).

4.Diterbitkan dalam jurnal Karsinogenesis, satu lagi kajian tahun 2008 menunjukkan bahawa resveratrol boleh membantu mencegah kanser prostat (mungkin disebabkan oleh kesannya terhadap hormon seks lelaki yang dipanggil androgen). 

Bagaimana sel kanser membiak? Hakikatnya semua orang mempunyai potensi untuk mengidap kanser.

 Bagaimana? Jika sel yang tua tidak mati dan seterusnya sel yang tidak mati itu akan berganda, ia akhirnya akan menjadi sel kanser. 

Lihat, betapa pentingnya sel diperbaharui.


Saya betul-betul nak pesakit kanser semakin sihat dan pulih seperti biasa.Dulu arwah ibu meninggal akibat kanser payudara.Masa tu tak vivix belum ada dan belum celik suplimen.Sekarang semuanya ada depan mata.Tinggal nak atau tak nak jer

Saya tak nak korang  lalui perkara yang ibu saya lalui.. takut sangat.

Korang sendiri sedar kan?

Kalau kanser ini tak dirawat secara berperingkat, nanti sampai satu tahap  masalah yang lebih besar akan berlaku .Dan mungkin membawa maut

Masa tu, dia bukan sekadar masalah biasa. Tapi jadi beban hidup yang sangat berat.

Saya sendiri takut benda ini jadi pada diri sendiri.

Saya lagi takut kalau ia berlaku pada anda. 

Memang saya jual produk. Tapi saya jual produk untuk selesaikan masalah anda.InsyaAllah..setiap penyakit ada ubatnya. Untuk dapatkan vivix dengan segera KLIK DISNI




HUBUNGI SAYA SEGERA untuk dapatkan harga mampu milik.

SU 0108798077
INSTAGRAM: suhailacute21


No comments:

Post a Comment