Tuesday, 1 November 2016

CARA ELAK ANAK SERING DEMAM DAN SELSEMA

CARA ELAK ANAK SERING DEMAM DAN SELSEMA

Anak akak dari lahir umur 2 bulan memang hantar taska..dulu dia selalu demam..boleh kata dalam sebulan 2 .3 kali demam dan selsema..dah tak tau mak buat apa dah..asyik2 makan ubat je..tak sempat habis lagi demam lagi..selsema la paling tak tahan..sampai satu tahap anak kena pneumonia..cuti pun habis sebab jaga anak..
.
Akhirnya ada org suggest omega guard shaklee ni..bagi kat anak..dia kunyah jer..macam gula2..alhamdulillah..sejak amalkan omega ni..jarang sangat demam..kalau selsema pun cepat baik.
.
Dah tak payah pening nak amik cuti sebab anak sakit lagi..cuti siap boleh simpan ..hihi..alhamdulillah..mujur jumpa omega ni..dah jadi amalan kami sekeluarga dah..saya suka omega ni sebab ada DHA dan EPA utk otak anak..
.
Ubat demam semulajadi
Lagipun omega ni selamat ..jadi tak.risau la kalau anak2 makan dr kecik sampai besar..

#omegashaklee
#shakleemurah
#shakleekualasungaibaru
#shakleemasjidtanah
#shakleemelaka
#tsunamishaklee
#liveamazing
#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing

0 comments:

Post a Comment