Monday, 28 November 2016

VITAMIN SEMULAJADI UNTUK PELAJAR IPT

Nak mula buat tugasan....ada kawan tanya..
Vitamin untuk students

"Kak su.. Walaupun kak su dah 40 an..sempat lagi kak su belajar..bertenaga je..kulit pun tak da masalah..kak su makan set shaklee yang mana?"

Meh nak cerita..akak ni sekarang dah tukar feveret vitamin..kalau dua bulan lepas akak malas nak telan vitamin lain..asyik telan vivix je..
.
Semenjak dah mula travel seminggu 3 kali ke Bangi ni..akak tambah lagi macam macam vitamin..
.
Memang kena dik..tidur tak tentu masa..nak pikir banyak dok buat tugasan..kulit makin lama pun dok kedut jek kan..tenaga lagi penting..sebab tidur lewat malam..
.

Jadinya sekarang ada 7 vitamin  feveret akak yang wajib akak untuk terus bertenaga masa belajar

1.Esp

Minum pagi pagi sebelum mengadap kerja..tak rasa lapar langsung..dan perut tak kenyang sangat..jadi elak mengantuk ..esp pun jaga kulit juga..

2.B compleks

wajib wajib wajib..tak boleh miss..pasal apa? Akak ni selalu stress dik..lecterur akak semua advance..hari ni cakap minggu depan antar proposal 70 ms bab 1 bab 2 dan bab 3 siap instrumen..

3.vitamin c

Banyak pikir..muka kedut..banyak jerawat naik..tak nak la aku habis belajar umur 43 tahun dah macam orang umur 50 tahun..oh tidakkkk.

4.cinch tea.

Nak berjaga malam ..nak keep cool..bertenaga sampai tengah malam..wajib telan cinch tea..kalau tak laptop akak yang tengok akak tido..hihi

5.vivix

sebelum tidur..sesudu vivix..untuk sel sel dalaman akak..tak nak la sakit akibat stress..biar vivix gantikan sel sel DNA akk yg rosak dengan yang baru.

Itulah dia kegemaran set vitamin akak sekarang..semua ni bukan jadi keperluan lagi tapi dah jadi wajib buat akak sekarang..

Korang doakan akak sihat tau..

#shakleewarrior
#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#gmfbackontrack
#gmftsunami

0 comments:

Post a Comment