Friday, 18 November 2016

TESTIMONI PESAKIT GOUT SEMBUH SELEPAS BERPULUH TAHUN MAKAN PIL PENAHAN SAKIT


Gout adalah penyakit yang boleh dihidapi oleh sesiapa sahaja. Ia boleh menyebabkan kaki atau sendi-sendi terasa sakit dan ini mengakibatkan pesakit mengambil ubat penahan sakit bagimengawal kesakitan.Korang tahu tak bahawa ubat penahan sakit tidak digalakan untuk diambil dalam jangka masa yang lama? Korang tahu tak yang ubat penahan sakit tidak merawat tapi hanya boleh membuatkan anda seperti kebas dan mengawal kesakitan sahaja tetapi tidak merawat daripada punca penyakit.

Di sini saya kongsikan satu testimoni bagaimana pesakit gout yang boleh kembali pulih selepas mengamalkan vivix.

Vivix dan sakit kaki gout


Sebelum apak ke Jepun, saya supply apak saya dengan berbotol-botol vivix.Kesialah asyik bertongkat aje bila nak berjalan.Tapi alhamdulillah lepas apak amalkan pagi dan malam, tengok ha, sakan tak apak ai ni? tongkat pun langsung tak bawa tau . Tiap tiap hari minimum jalan kaki 15 minit.Vivix ni pulak , cuba tengok cara mana serasi dengan kita.Macam apak saya kalau simpan dalam fridge , minum vivix sejuk , nanti batuk datang.kalau letak kat luar suhu biasa je.Its getting better.
testimoni gout

Testimoni ke 2 pesakit gout

Ayah menderita gout berpuluh tahun.Pain killer dan ubat gout peneman setiap hari.Salah makan sikit je gout datang .jalan sampai memapah dinding. Tapi sejak amalkan vivix satu sudu je sehari , Alhamdulillah takde lagi gout datang menjengah.Yang bestnya boleh tinggalkan ubat gout dan pain killer( ubat tahan sakit) yang bertahun dah ambil tu. Dan ayah boleh makan makanan kegemaran semula.Syukur alhamdulillah.

testimoni gout

Jika anda mengalami masalah gaout seprti ini, jangan biarkan ia berpanjangan kerana iakan memudaratkan. Untuk keterangan lanjut tentang vivix anda boleh hubungi saya untuk saya terankgan tentang lebih lanjut.Saya adalah pengguna tegar vivix dan anda boleh da[atkan vivix daripada saya

Hubungi nombor ni ye

suhaila
0108798077

0 comments:

Post a Comment